Proccito Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Tjenare Jag undrar varför jag inte kan kicka folk från samtalet, även när jag är host Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Står det något speciellt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 (redigerat) Tjenare Jag undrar varför jag inte kan kicka folk från samtalet, även när jag är host Vad är fel? högerklicka på kontakten>ta bort från samtalslistan funkar även om du inte e host Redigerat 21 November 2010 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 det är just det det har funkat men funkar inte nu den funktionen finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Tjenare Jag undrar varför jag inte kan kicka folk från samtalet, även när jag är host Vad är fel? högerklicka på kontakten>ta bort från samtalslistan funkar även om du inte e host :meddum: Samtalslistan är listan du han bredvid kontakter, vill säga där du ser dina tidigare samtal (fungerar som en historik). För att kicka någon måste du vara värd, om det står att du är värd fast du inte kan kicka, så vet jag inte. Haft samma problem, lösning: Starta nytt samtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 installera om det va fan?? funkar det inte så too bad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Du måste vara den som har startat samtalet och den du pratade med dom kan kicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Tjenare Jag undrar varför jag inte kan kicka folk från samtalet, även när jag är host Vad är fel? han har skrivit att han startat samtalet Du måste vara den som har startat samtalet och den du pratade med dom kan kicka. han har skrivit att han startat samtalet :_ EDIT:jag hittar inga kommatecken!!!!1! Redigerat 30 November 2010 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.