Mezox Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 "The very word "secrecy" is repugnant in a free and open society" Tycker det låter som att han antingen tycker att "secrecy" är dåligt eller att "a free and open society" är dåligt. Den enda vettiga tolkningen jag kommer på är att han vill att samhället ska ligga mitt emellan. Alltså inte för hemlighetsfullt men inte för fritt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Det är så ironiskt att Kennedy klämde ur sig det där citatet som Mr.X postade.Det låter som att du menar att han själv höll saker hemligt? Jag kan inte mycket mer om honom än det citatet vilket jag tycker är bra. Oh ja. Kennedy följde levde inte direkt som han lärde ut. Han försökte till exempel förneka amerikansk inblandning i Grisbukten. Fast det hör ju inte hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.