PussyCat Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 När de förbjöd spel på datorerna var det typ nästan ingen där, så vi skaffade bredband hemma(56k modem :kung: innan) och lirade där istället.Ljudet när man skulle logga in på 56k modem < 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remotoo Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 En kompis till mig och hans brossa snacka om att det var as kul och sånt jag provade det var faktiskt kul men man tröttnade till slut! Men ibland spelar jag och då är det kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Min bästa kompis i 7:an spelade. Jag hade sett honom spelat och kunde grunderna, så vi började snacka om det i skolan tills vi båda var riktigt sugna på att börja spela tillsammans och "teama" genom att vi drog upp varsin "halva" av alla skills så att vi kunde kompensera varandra. Jag hade inget acc då så jag skapade ett och började spela. Har spelat av och till sen dess, det blir allt mer sällan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Började för typ... 7 år sedan... inte kommer jag ihåg o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg