Hoppa till innehåll

Skolkar Du?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, ibland, men väldigt sällan. När nån slagit mig och sagt sexistiska saker till mig t.ex "Vicken fyllig fitta du har!" eller "Har du överhuvudtaget nåt bakom tröjan?", då blir jag jätteledsen och vill inte att klasskamraterna ska se mig gråta.

Häromveckan slog en nia ner mig och knuffade ner mig på golvet och kallade mig hora! Jag sa "Dö, motherf*cker!" kommer jag ihåg när jag skulle ut. Det var senaste gången jag skolkade.

 

En kille i min klass spelar cool genom att skolka. Men vi alla i klassen vet hur töntigt det är. Till och med den tuffaste killen i klassen tycker det är töntigt.

 

Har kommit sent på några få lektioner, och skolkat elevens val flera gånger. Onödigt ämne, man lär sig ingenting.

Du har en fet poäng

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Har skolkat nån gång från bild lektionerna, för läraren där tar ALDRIG närvaro.

Annars brukar jag inte skolka, men jag har försovit mig 2 ggr denna termin hitils, om det räknas som skolk.

Jag tycker inte det räknas, för det är ju ett misstag man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En intressant diskussion tror jag, skolkar du?

Varför gör du det?, vet du att dina betyg kan försämras?

 

 

Jag själv har aldrig skolkat, det närmsta jag kommer till att "skolka" är väl att man råkat sova lite för länge :P.

(Som antagligen kan räknas som skolk, men det är inte vad jag tänker på, mer "frivillig" skolk)

Skolkar man är man trög så nej, däremot hoppar alla i vår klass över lektionen om läraren inte kommer inom 10 min.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har skolkat nån gång från bild lektionerna, för läraren där tar ALDRIG närvaro. Annars brukar jag inte skolka, men jag har försovit mig 2 ggr denna termin hitils, om det räknas som skolk.

Vad är det för jäkla lärare du har som inte håller ett öga på sina elever?

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser lektioner som ett slags frivillig hjälp till att lära sig och nå sina mål och betyg. Nästan alla lektioner oftast ganska bra att gå på då man lär sig väldigt mycket, liksom blir "stoppad" med information. Men om det är någon lektion jag inte känner jag behöver kan jag hoppa över. Men det händer såklart ju i princip aldrig, för oftast kan man ju hitta NÅGOT nödvändigt att göra på en lektion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...