Hoppa till innehåll

Skolkar Du?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

I gymnasiet så skolkade jag väl aldrig, var en gång som jag missade en gympalektion för det var det enda jag hade på just den dagen och när man kom på att det var lektion så var det 10 minuter till lektionen började och jag bodde 40 min från skolan, så det var väl medveten skolk I guess.

 

I grundskolan låtsades man väl vara sjuk någongång, men det var inte så ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej jag har aldrig skolkat.

Dock så kommer jag mellan 1-3 minuter för sent till lektioner lite för ofta, men vi brukar inte ens ha hunnit börja då så det är lugnt.

 

Kommer mycket ofta 3-5 min försent på första lektionen, som 75% av alla andra i klassen :P.

 

Har skolkat lite från spanskan dådå, dock är den så jävla lätt så mina betyg försämras inte så hemskt mycket.

Ah, går du i sjuan?

Var lätt då, sen när man började i åttan blev det ett helvete för att spanskan blev så jävla svår, och onödig var den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig!

Vill jag bli rymdforskare, så gäller det att ha höga betyg :P

 

(fast jag har haft mina funderingar :P)

Grym inställning dude :)

 

Jag har skolkat X antal gånger. Då är det mest att ja säger att ja ska hämta en sak i skåpet, så messar ja min polare. Så kommer han också ut. Också busar man runt i skolan och slår på alla dörrar när dom har lektion.. Så jävla mesigt men så kul. Fast riktigt onödigt att skolka. Hade totalt missad tid från lektion: 235 minuter. ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, har aldrig skolkat. Hellre är jag i skolan med mina kompisar än hemma helt själv. Finns ju inget att göra förutom typ datorn när man är helt själv.

 

Det närmsta skolk jag har kommit var nog i 5an när jag försov mig så att jag kom kl 10 när vi började 8:30. Eller när jag x antal gånger har gått lite extra söligt från gitarrlektionen för att slippa lite mer svenska.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...