Hoppa till innehåll

Önska Mig Spel


Xfr33zer
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Att du skriver "Jag spelar inte wow" betyder att du ska skriva, jag spelar inget spel alls.

Du har inte nämnt att vi inte får föreslå wow till dig.

 

World of Warcraft med alla expansioner samt ett gamecard skulle du gilla.

Går vi till action så föreslår jag Battlefield: Bad Company 2 eller Medal of Honor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att du skriver "Jag spelar inte wow" betyder att du ska skriva, jag spelar inget spel alls.

Du har inte nämnt att vi inte får föreslå wow till dig.

 

World of Warcraft med alla expansioner samt ett gamecard skulle du gilla.

Går vi till action så föreslår jag Battlefield: Bad Company 2 eller Medal of Honor.

Men jag gjorde ju faktiskt en smilie efter som lyder " :yucky: "

Redigerat av Xfr33zer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ho ho!!, ska önska mig spel till julafton. Har ni några förslag? :).

Har tänkt önska mig starcraft 2, men jag ska önska mig 10 spel till så...

Spelet ska stödja 5.1 surround ljud.

Jag spelar inte wow!:yucky:

10 spel? Tja :) enda problemet är nog pengarna dessa är jag intreserad av: The Legend of Zelda - Skyward Sword, Donkey Kong Country Returns, Epic Mickey, Assassins Creed - Brotherhood, Star Wars The Old Republic, Det nya Mortal Combat(kommer inte ihåg exakt vad det hette), Bullet Storm, Portal 2. Av de nya som ska komma ( eller kanske redan har kommit) så är det dom jag verkligen vill spela.

 

Men om du inte har dom redan så finns ju också: New Super Mario Bros Wii, Super Mario Galaxy 1 och 2, Metroid Prime Triologin, Bioshock 1 och 2( jag föredrar 1 men 2:an är också kul), Assassins Creed 1 och 2, Baldurs Gate 2, Neverwinter Nights 1( 2:and är bra men enligt mig är det första mycket bättre).

Sedan finns det ju mycket gamla goda klassiker från NES, SNES, och N64 på Wii Shop Channel :) fast för de flesta behövs en ny kontrol med dom kostar inte så mycket den jag köpte i slutet av november kostade 100 spänn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Splinter Cell Conviction

Black Ops

Just Cause 2

Left 4 Dead 2

Batman Arkham Asylum

Dead Rising 2

Bad Company 2

Orange Box

Assassins Creed 2

Aliens vs Predator

Red Faction Guerilla

Resident Evil 5

FEAR 2

XMen Origins Wolverine

[PROTOTYPE]

 

Just to name a few

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför i helvete skriver du då att du ska önska dig 10 spel, när du får typ 1?

Vadå 1 spel?, jag kanske får 5-7...

 

Det han menar är att du inte kommer få 10 spel.

 

Det jag menar är att om jag önskar mig 5 eller 7 spel så kanske jag får dom, om jag önskar mig 10 spel så blir det mera spännande att öppna julklapparna... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför i helvete skriver du då att du ska önska dig 10 spel, när du får typ 1?

Vadå 1 spel?, jag kanske får 5-7...

Det han menar är att du inte kommer få 10 spel.

 

Det jag menar är att om jag önskar mig 5 eller 7 spel så kanske jag får dom, om jag önskar mig 10 spel så blir det mera spännande att öppna julklapparna... :rolleyes:

 

Men du har ju fått några förslag här. Tänk dig att du möter en gammal tant på stan och hon frågar vad för mössa hon ska önska sig, du vet inget om henne eller vad hon gillar för färger etc. Ungefär så dum är denna tråd. Jag länkade till "Game" och där finns alla spel du kan tänka dig att köpa eller där dina föräldrar förmodligen kommer köpa.

 

Så gå till min länk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...