asabrasa Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 att önska sig 10 spel är väll lite överdrivet. Men ontopic så borde du önska dig dragon age ce, bioshock 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Att du skriver "Jag spelar inte wow" betyder att du ska skriva, jag spelar inget spel alls. Du har inte nämnt att vi inte får föreslå wow till dig. World of Warcraft med alla expansioner samt ett gamecard skulle du gilla. Går vi till action så föreslår jag Battlefield: Bad Company 2 eller Medal of Honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 10 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 (redigerat) Att du skriver "Jag spelar inte wow" betyder att du ska skriva, jag spelar inget spel alls. Du har inte nämnt att vi inte får föreslå wow till dig. World of Warcraft med alla expansioner samt ett gamecard skulle du gilla. Går vi till action så föreslår jag Battlefield: Bad Company 2 eller Medal of Honor. Men jag gjorde ju faktiskt en smilie efter som lyder " :yucky: " Redigerat 10 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Det kostar inte mer än 10 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Ho ho!!, ska önska mig spel till julafton. Har ni några förslag? :). Har tänkt önska mig starcraft 2, men jag ska önska mig 10 spel till så... Spelet ska stödja 5.1 surround ljud. Jag spelar inte wow!:yucky: 10 spel? Tja :) enda problemet är nog pengarna dessa är jag intreserad av: The Legend of Zelda - Skyward Sword, Donkey Kong Country Returns, Epic Mickey, Assassins Creed - Brotherhood, Star Wars The Old Republic, Det nya Mortal Combat(kommer inte ihåg exakt vad det hette), Bullet Storm, Portal 2. Av de nya som ska komma ( eller kanske redan har kommit) så är det dom jag verkligen vill spela. Men om du inte har dom redan så finns ju också: New Super Mario Bros Wii, Super Mario Galaxy 1 och 2, Metroid Prime Triologin, Bioshock 1 och 2( jag föredrar 1 men 2:an är också kul), Assassins Creed 1 och 2, Baldurs Gate 2, Neverwinter Nights 1( 2:and är bra men enligt mig är det första mycket bättre). Sedan finns det ju mycket gamla goda klassiker från NES, SNES, och N64 på Wii Shop Channel :) fast för de flesta behövs en ny kontrol med dom kostar inte så mycket den jag köpte i slutet av november kostade 100 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 10 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Är ni helt dumma i huvet eller?, tror ni att jag får allting jag önskar mig? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Varför i helvete skriver du då att du ska önska dig 10 spel, när du får typ 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 (redigerat) Splinter Cell Conviction Black Ops Just Cause 2 Left 4 Dead 2 Batman Arkham Asylum Dead Rising 2 Bad Company 2 Orange Box Assassins Creed 2 Aliens vs Predator Red Faction Guerilla Resident Evil 5 FEAR 2 XMen Origins Wolverine [PROTOTYPE] Just to name a few Redigerat 10 December 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 10 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Varför i helvete skriver du då att du ska önska dig 10 spel, när du får typ 1?Vadå 1 spel?, jag kanske får 5-7... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Varför i helvete skriver du då att du ska önska dig 10 spel, när du får typ 1?Vadå 1 spel?, jag kanske får 5-7... Det han menar är att du inte kommer få 10 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 11 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Varför i helvete skriver du då att du ska önska dig 10 spel, när du får typ 1? Vadå 1 spel?, jag kanske får 5-7... Det han menar är att du inte kommer få 10 spel. Det jag menar är att om jag önskar mig 5 eller 7 spel så kanske jag får dom, om jag önskar mig 10 spel så blir det mera spännande att öppna julklapparna... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Varför i helvete skriver du då att du ska önska dig 10 spel, när du får typ 1? Vadå 1 spel?, jag kanske får 5-7... Det han menar är att du inte kommer få 10 spel. Det jag menar är att om jag önskar mig 5 eller 7 spel så kanske jag får dom, om jag önskar mig 10 spel så blir det mera spännande att öppna julklapparna... :rolleyes: Men du har ju fått några förslag här. Tänk dig att du möter en gammal tant på stan och hon frågar vad för mössa hon ska önska sig, du vet inget om henne eller vad hon gillar för färger etc. Ungefär så dum är denna tråd. Jag länkade till "Game" och där finns alla spel du kan tänka dig att köpa eller där dina föräldrar förmodligen kommer köpa. Så gå till min länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.