Intense Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Oktober 2011 kommer Rihanna till Sverige, Malmö. Nån som ska gå? Tycker hon är rätt bra faktiskt. Hoppas att Eminem kommer också, "Love the way you lie" Som sagt, nån som har tänkt att gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Oktober 2011 kommer Rihanna till Sverige, Malmö.Nån som ska gå? Tycker hon är rätt bra faktiskt. Hoppas att Eminem kommer också, "Love the way you lie" Som sagt, nån som har tänkt att gå?Christopher, vi kan väl dra? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 11 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Oktober 2011 kommer Rihanna till Sverige, Malmö.Nån som ska gå? Tycker hon är rätt bra faktiskt. Hoppas att Eminem kommer också, "Love the way you lie" Som sagt, nån som har tänkt att gå?Christopher, vi kan väl dra? :) Beror på. Antingen är du Alex, Tim eller Danne. Eller har jag fel? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Oktober 2011 kommer Rihanna till Sverige, Malmö.Nån som ska gå? Tycker hon är rätt bra faktiskt. Hoppas att Eminem kommer också, "Love the way you lie" Som sagt, nån som har tänkt att gå? Christopher, vi kan väl dra? :) Beror på. Antingen är du Alex, Tim eller Danne. Eller har jag fel? D: Nope, är ingen av dem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Ska det här vara ett skämt eller? Det här är väl snarare ännu ett skäl att hålla sig borta från Malmö, snarare än ett för att faktiskt åka dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Nej, ska inte gå. Rihanna är endast känd för att hon är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Rihanna är endast känd för att hon är snygg.Knappast, för enligt den teorin borde ju jag vara världskänd :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Nej, ska inte gå. Rihanna är endast känd för att hon är snygg.Snygg? neh. Mona Sahlin är snyggare. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 (redigerat) Ska det här vara ett skämt eller?Det här är väl snarare ännu ett skäl att hålla sigborta från Malmö, snarare än ett för att faktiskt åka dit.Precis vad jag hade tänkt. Redigerat 14 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.