Hoppa till innehåll

Minecraft Bilder På Era Verk


A16
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har haft denna font längre än vad du har varit medlem här.

Lol, still P12 på att använda fonts.

 

Sen så släpps spelet 11-11-11. Sen om du inte gillar en uppdatering så behöver du inte ha den uppdateringen, va inte dummare än vad du gör dig.

Korrekt, jag kan sluta spela när jag inte gillar en uppdatering.. Det är ungefär det alternativet man har.. Om man inte vill köra Singeplayer då.. LOL

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Lol, still P12 på att använda fonts.

Korrekt, jag kan sluta spela när jag inte gillar en uppdatering.. Det är ungefär det alternativet man har.. Om man inte vill köra Singeplayer då.. LOL

Spela roll om det är P12. Det är ingen regel här på fuska att man inte får använda fonter. Det skulle inte finnas fonter om man inte fick använda dem. Det är bara töntigt av dig att ifrågasätta det. Stör det dig på nåt sätt när han använder fonten? Om det gör det så har du ju nåt allvarligt fel i din skalle. Redigerat av Dsae
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spela roll om det är P12. Det är ingen regel här på fuska att man inte får använda fonter. Det skulle inte finnas fonter om man inte fick använda dem. Det är bara töntigt av dig att ifrågasätta det. Stör det dig på nåt sätt när han använder fonten? Om det gör det så har du ju nåt allvarligt fel i din skalle.

+1

 

OnTopic

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spela roll om det är P12. Det är ingen regel här på fuska att man inte får använda fonter. Det skulle inte finnas fonter om man inte fick använda dem. Det är bara töntigt av dig att ifrågasätta det. Stör det dig på nåt sätt när han använder fonten? Om det gör det så har du ju nåt allvarligt fel i din skalle.

 

Nej det är ingen regel, har inte sagt det heller. Ja jag stör mig på att han använder fonten, varför skulle jag annars säga det? Det är inget "allvarligt fel i min skalle". Jag påpekade att jag störde mig på fonten med lite andra ord, (Mer exakt bad honom sluta använda den) på ett väldigt internetvänligt sätt. Ser inget fel i att uttrycka mina åsikter om saker och bara för att du uppenbarligen inte har samma åsikt som mig så innebär det väl inte att jag har något "allvarligt fel i min skalle" som du väljer att uttrycka det.

 

+1

 

OnTopic

 

*bilder*

Gillade glastaket, men varför random mossten?

 

 

Mitt verk:

*bilder*

 

 

Ska skaffa SS från insidan me :)

 

Ganska snyggt, om man inte gillar att arbeta för sina mål, hur är flaggan gjord?

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...