Hoppa till innehåll

Tipsa/dela Med Trådar/ämnen


admin

Rekommendera inlägg

Man borde kunna gilla utan facebook, och även kunna gilla inlägg.

 

Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;)

Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???

Facebook suger, vi är de få normala som verkar finnas kvar på denna jord.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst KawaiiNeko

Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;)

Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???

Det är för stort.

 

Även fast jag själv har det kan jag bara hålla med dig...

Skaffade för några år sen som en "kul grej".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man borde kunna gilla utan facebook, och även kunna gilla inlägg.

 

Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;)

Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???

Facebook suger, vi är de få normala som verkar finnas kvar på denna jord.

 

du har väl facebook
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;)

Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???

De har ingen riktig anledning. Det börjar med att de aldrig har tagit sig tid att göra ett fb account och lackar på att alla använder något de inte har. Detta leder till att de ogillar fb för att "det är dåligt och de säljer dig till företag o.s.v.." vilket leder till att de vägrar bli medlemmar vilket ytterligare fyller på hatet o.s.v..

Ungefär som när folk hatar xbox/PS3 eller Mac/Windows bara för att de själva inte använder det.

 

Exempel:

Facebook suger, vi är de få normala som verkar finnas kvar på denna jord.

 

Jag tycker för övrigt det är en trevlig funktion!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste dock säga att jag hoppades mer på en inlägg-gilla funktion. Det känns som att det finns mer att använda det till.

Känns bättre att det finns en gilla-tråd funktion än inlägg.

 

Vad är det tänkt att gilla i tråd väg? "Vad Har Du Gjort Idag" Hell Yeah, tummen upp där! Eller? Ser du ofta folk skriva +1 till trådar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela idén med min gilla tanke var att man skulle slippa onödiga inlägg som uppfyller samma funktion som om man bara skriver att man gillar inlägget, och dessutom att man ska kunna säga att man gillar något som någon sa utan att behöva tillägga något själv eller riskera en varning.

 

Sen att det blir överanvänt tycker jag är ett lite uttjatat argument. Vad har man egentligen som talar för att det kommer bli överanvänt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...