Fjeddo Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Man borde kunna gilla utan facebook, och även kunna gilla inlägg. Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;) Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???Facebook suger, vi är de få normala som verkar finnas kvar på denna jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;) Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???Det är för stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;) Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???Det är för stort. Även fast jag själv har det kan jag bara hålla med dig...Skaffade för några år sen som en "kul grej". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Man borde kunna gilla utan facebook, och även kunna gilla inlägg. Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;) Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???Facebook suger, vi är de få normala som verkar finnas kvar på denna jord. du har väl facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;) Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???De har ingen riktig anledning. Det börjar med att de aldrig har tagit sig tid att göra ett fb account och lackar på att alla använder något de inte har. Detta leder till att de ogillar fb för att "det är dåligt och de säljer dig till företag o.s.v.." vilket leder till att de vägrar bli medlemmar vilket ytterligare fyller på hatet o.s.v..Ungefär som när folk hatar xbox/PS3 eller Mac/Windows bara för att de själva inte använder det. Exempel:Facebook suger, vi är de få normala som verkar finnas kvar på denna jord. Jag tycker för övrigt det är en trevlig funktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Indeed, sen tycker jag iofs att det känns konstigt att folk ser på facebook, det jag gillar på fuska.se. För visst kommer det upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Måste dock säga att jag hoppades mer på en inlägg-gilla funktion. Det känns som att det finns mer att använda det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Måste dock säga att jag hoppades mer på en inlägg-gilla funktion. Det känns som att det finns mer att använda det till.Känns bättre att det finns en gilla-tråd funktion än inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Känns bättre att det finns en gilla-tråd funktion än inlägg.Hur så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Måste dock säga att jag hoppades mer på en inlägg-gilla funktion. Det känns som att det finns mer att använda det till.Känns bättre att det finns en gilla-tråd funktion än inlägg. Vad är det tänkt att gilla i tråd väg? "Vad Har Du Gjort Idag" Hell Yeah, tummen upp där! Eller? Ser du ofta folk skriva +1 till trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Om man tycker ämnet är intressant, eller om man fått hjälp bara för att någon skapade den tråden. Om det blir + till inlägg så kommer den antagligen bara bli överanvänd och sen kommer den bara vara där, helt värdelös som kalendern är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Hela idén med min gilla tanke var att man skulle slippa onödiga inlägg som uppfyller samma funktion som om man bara skriver att man gillar inlägget, och dessutom att man ska kunna säga att man gillar något som någon sa utan att behöva tillägga något själv eller riskera en varning. Sen att det blir överanvänt tycker jag är ett lite uttjatat argument. Vad har man egentligen som talar för att det kommer bli överanvänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.