Hoppa till innehåll

Andra Världskriget


Hoonigan
 Dela

Rekommendera inlägg

vi har inte sett några föreläsningar, vi har bara fått läst i böckerna sen förra veckan. hon säger att skolan inte har råd att köpa nya böcker hela tiden, och att dom försvinner direkt om inte hon har dom i sitt skåp...

Vi betalar 100kr för borttappad bok, men gå till ett bibliotek. Det är ett ställe där dem lånar ut böcker GRATIS, dem har även ett ganska stort utbud.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, alla vet ju grunden om Andra Världskriget.. Det finns ju många ställen att leta på som många redan sagt. Jag kunde ju massvis om Andra världskriget när jag gick i trean..

Grattis.

Vissa skolor undervisar om det tidigt och vissa senare. Vi (vår kommuns skolor) får lära oss lite i 4-6 minns inte exakt.

Vi får lära oss mer sedan i 9an tror jag det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Grattis.

Vissa skolor undervisar om det tidigt och vissa senare. Vi (vår kommuns skolor) får lära oss lite i 4-6 minns inte exakt.

Vi får lära oss mer sedan i 9an tror jag det är.

Dryg

 

Kan säga så här nu att provet gick åt samma håll som det gjorde för Hitler i stalingrad...

 

åt helvete

:/ Fast det är inte någon stor grej om man presterar dåligt på ett prov.. det är bara att du får göra omprov och då får du chans igen till att plugga till provet. Ingen fara, säger jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...