Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vilken är bäst att börja med? - Treecko - Torchic - Mudkip Vilken är bäst på strider? Vilken är snyggast? Vilken är sämst? Jag skall köpa Ruby/Sapphire men jag vet inte vilken pokemon jag skall börja med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor92 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag rekommenderar Mudkip :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 JASÅ? motivera?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor92 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Säg varför du tycker det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vilken är bäst att börja med? - Treecko - Torchic - Mudkip Vilken är bäst på strider? Vilken är snyggast? Vilken är sämst? Jag skall köpa Ruby/Sapphire men jag vet inte vilken pokemon jag skall börja med? Jag tycker : Torchic1.Han blir bra när han har Blaziken.Torchic e söt,men ej dem andra. 2.Sänmst vet jag inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag tycker du ska köpa Sapphire för då kan man fånga en pokemon som heter Kyogre.. sen i Pokemon ligan möter man nästan bara stål och då är det bra med vatten pokemon och det är Kyogre och så tycker jag du borde Väla Mudkip eller Torshic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 tss tss... jag tycker totodile.... när den blir till sin ultimata utvecklade form är den ju bäst... ser cool ut också ^^ motivering? öööh.... jooo... red/blue var spelet ju enklast om man valde squirtle... aja... i gold/silver e de lite svårare i början... då ska man ju igenom nå konstigt bellsprout-torn... och gräs mot vatten... inte kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon fantasten Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) torchic är bäst blaziken krossar Redigerat 15 Maj 2004 av Pokemon fantasten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 torchic han är lite svår med när man är på första gymet men det är bara att fånga en gräs pokémon tex scromich eller vad den nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) Lite besviken.... Vissa svarar inte på frågan. Vissa svarar på en helt annan fråga. Vissa motiverar inte. ...Jo jag vet att Blaziken krossar, han är grym och cool! Men, jag måste också veta varför... vilket gym kommer först,type. Vad bör man tänka på om man väljer en pokemon? Varför en Treecko, ser att, nästan, alla är mot Treecko? Är den dålig? Motivering själv. Jag kom inte mycket om de nya pokemonen. Jag är som en nybörjare på pokeomon. Jag vet att Treecko är gräs pokemon, Mudkip är vatten pokemon och Torchic är eld pokemon. Men jag vet inte vilka attacker de sedan kommer att lära sig och vilka motståndare jag kommer möta. Frå om med denna inlägget vill jag veta/höra/se en bra motivering! :angry: VIlken pokemon som ligger på toppen! 1. Torchic 1. Treecko 3. Mudkip Torchic och Treecko ligger delad ett:a plats, eller lättare sagt jag vet inte alla verkar bra och söta och gulliga. Behöver veta mer om dom. (köper spelet snart, synda på) Redigerat 17 Maj 2004 av Ka_Sin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 i första gymmet ska man ha mudkip och ifall man har ruby är han bra att fånga groudeon med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg