Rosenberg Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Torch = Fackla på grekiska :lol: Det är fackla på engelska också.. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 man behöver ju inte bara använda start pkmn till E4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 under resans gång är nog mudkip och hans utvecklingar bäst. de har inget undertag mot något gym. i battle tower eller i pokemon colosseum är nog sceptile och blaziken bättre. jag började med torchic men jag ångrar mig nog . jag ska börja om när jag får trading machine på colosseum. då ska jag ta treecko,tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 börja inte om.. torchic e bäst.. fick han till hundra as snabbt.. asså blaziken då.. jag har bara 2 på lv 100 blaziken och chimecho.. har nårra på 80 och runt 75 åsså... jag äger ligan med blaziken.. han tar hela ligan själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 nått bra tips att träna sin pkmn me level högre än 70? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 aaa .ligan lr sky pillar.. du borde ta ligan.. har tat den 70 ggr... FETA NYHETER!! PTNIKLAS1 HAR FÅTT 202 POKÉMON PÅ SAPPHIRE!! UTAN GAMESHARK!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 har du fått jirachi?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag, ja jag har fått Jirachi och Dexyous Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jo, ja menade dig :P men hur!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Pokémon channel och linkat Dexyous med en vän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 ja ska få deoxys av han även latios och dragon scale... du e den bästa vän man kan ha Niklas!! och jag har åsså jirachi från Channel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 fuskigt! e jirachi och deoxys bra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg