Northwest Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 (redigerat) En bok. Parfym. Choklad tomte. Black Ops. Pengar. Liten IR styrd helikopter B) Redigerat 28 December 2010 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Godis <3 Axe (Parfym spray) Pengar <333 (2500:-) World of Warcraft: WRATH of LICH KING (Har classic och The burning crusa) Kläder <333 FamiljeSpel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 En iPod touch som jag precis lyckats lägga ifrån mig, jäkla mycke roliga apps de finns ;DFick du med nå appar? köpte min idag men det är inte nå spel eller så på min just nu iaf, fast jag har inte hunnit registera mig än så kanske det har nåt med det att göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 En iPod touch som jag precis lyckats lägga ifrån mig, jäkla mycke roliga apps de finns ;DFick du med nå appar? köpte min idag men det är inte nå spel eller så på min just nu iaf, fast jag har inte hunnit registera mig än så kanske det har nåt med det att göra :P Du måste ladda ner appar själv, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Tio par strumpor Ett par stickad strumpor (skönaste någonsin, inte tagit av mig sen jag öppnade paketet >:c) Lite parfym, rakskum, duschkräm osv. The very best of John Lee Hooker Almenacka/Dagbok 2011 med Bob Dylan cover Bob Dylan bok med över 200 bilder och texter. Bob Dylan in America av Sean Wilentz (<3) Ett pussel En SKITCOOL tomte med ull från isländska får. Min favoritpresent efter Bob Dylan in America! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag fick följande: En 32 tums plasma tv Xbox live 3 månader Ipad silicone case till min ipad Thrustmaster ferrari f430 fbb ratt + pedaler Pengar (2100SEK) Axe spray Godis. Typ det är riktigt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag fick följande: En 32 tums plasma tvXbox live 3 månaderIpad silicone case till min ipadThrustmaster ferrari f430 fbb ratt + pedalerPengar (2100SEK)Axe sprayGodis. Typ det är riktigt nöjd.Varför plasma i den lilla storleken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Fick: HTC Wildfire Triton Ps3 Headset Tuggummi Maskin xD Black Ops PC Black Ops Ps3 3 Tjocktröjor Gwr 2011 Rubiks Kub Adidas mjukisar 1500 kr 3 par fotbolls strumpor Presentkort på Gamestop 500kr det var typ allt tror jag xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Fick:1500Line 6 spider IV 15 förstärkareHantlarPresentkort på GamestopKalsongerChinosTurtlebeach ear force PX21(tror dom heter så)Koss porta pro.12 månader xbox liveJuste fick ett presentkort på 500 kronor på game också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 6100 kr. Simpsons samlar figurer. Kläder. Dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 En iPod touch som jag precis lyckats lägga ifrån mig, jäkla mycke roliga apps de finns ;DFick du med nå appar? köpte min idag men det är inte nå spel eller så på min just nu iaf, fast jag har inte hunnit registera mig än så kanske det har nåt med det att göra :P Nej du måste såklart ladda ner dom, men det finns en hel uppsjö med roliga/användbara gratis appar, och ännu fler som kostar lite ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Fick:1500Line 6 spider IV 15 förstärkareHantlarPresentkort på GamestopKalsongerChinosTurtlebeach ear force PX21(tror dom heter så)Koss porta pro.12 månader xbox liveJuste fick ett presentkort på 500 kronor på game också du skrev ju redan att du fått ett present kort på game ;s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.