Nazar Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Rakapparat och lite kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Gran Turismo 5 [Ps3] The sims 3 [Ps3] Mafia 2 [Ps3] The pacific - blu-ray. Toy Story 3 - blu-ray. How I met your mother Säsong 5 Modellbil Paradisask Tröja två trisslotter med båda 25 kr vinst, bytte ut dem mot nya mot båda ingen vinst. Dualshock 3 Säkert något jag glömt också :).Glömde bort några saker, uppdaterat listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Ljudsystem med subwoofer till datorn t-shirt + munktröja bok och HH lite godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Fått en 32" Full HD LCD tv, 500 kronor, typ duschtvål och deodorant, tröja, strumpor, trisslott och godis. Säkert något jag glömt men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 black ops (ps3) kläder parfym 2000:- kostym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 (redigerat) 800kr Need for speed hot pursuit (pc) Munktröja Underställ Någon slags tvål man smörjer in ansiktet med efter att man rakat sig. Två halsdukar Present kort på 400 kr på game. Ett skärp Sängkläder. Redigerat 26 December 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Pengar och kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Kodak Playsport Zx3 Microsoft LifeCam ZX-800 Täckbyxor Gammaldax Kola Guinnes World Records 2011 Största skrattboken Vindkalsonger Tröja Skjorta Skoöverdrag (pappa fick dem) Verktyg Trisslotter (morgon) 50kr! Skidhållare (morgon) Tror det var allt, jag vet det var lite iår, men det var för att i början av månaden fick jag och min bror fick totalupprustning med skidåkarutrustning värded drygt 20 000:- //Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 (redigerat) Kodak Playsport Zx3Microsoft LifeCam ZX-800TäckbyxorGammaldax KolaGuinnes World Records 2011Största skrattbokenVindkalsongerTröjaSkjortaSkoöverdrag (pappa fick dem)VerktygTrisslotter (morgon) 50kr!Skidhållare (morgon) Tror det var allt, jag vet det var lite iår, men det var för att i början av månaden fick jag och min bror fick totalupprustning med skidåkarutrustning värded drygt 20 000:- //JesperFast det är lite kul när man vinner på trisslotter :) Redigerat 26 December 2010 av MeatLoaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 40 tums full HD tv Assasians creed brotherhood Call of duty BlackOps Halo Reach Kläder Bland de saker jag fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Godis, kläder och xperia x10 mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 (redigerat) Godis, kläder och xperia x10 miniX10 mini, stackare... Du kommer bli missnöjd. Glömde att skriva att jag även fick en Seagate freeagent go flex disk 3TB Redigerat 26 December 2010 av MrJesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.