Afrokines Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Roligare med band/artister som gör sin sak med lite passion åtminstonde. Redigerat 13 Januari 2011 av Afrokines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 (redigerat) Från afrokines! (han är varnad!) Jag hatar: Slipknot, för att dem tror att dom är så metal (men hur metal är det att rappa och använda turntables?) men egentligen är dom några av världens största posörer. Och dom kan inte acceptera faktumet att dom sålde ut på albumet IOWA. Det typiska Slipknot-fanet är ett sådant som helt plötsligt tror att dom har haft en dålig uppväxt och inte kan acceptera andra band som faktiskt är true.Jaså? tror nog mer att det är du som har fått för dig det, att de skulle tro de om sig själva. Varför är de posers? Du verkar inte kunna acceptera att band förändras. Sluta tro/snacka en massa skit. Redigerat 14 Januari 2011 av Slan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 (redigerat) All rapp, förutom några få låtar. Som "Gansters Paradise" - Skit Alla svenska schlagerlåtar - Skit Alla Disney personer som Hannah Montana osv - Skit Jag har inte Justin Bieber så enorm mycket som alla andra, jag hatar han inte med gillar han inte heller så mycket. Redigerat 14 Januari 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 All rapp, förutom några få låtar. Som "Gansters Paradise" - SkitAlla svenska schlagerlåtar - SkitAlla Disney personer som Hannah Montana osv - Skit Jag har inte Justin Bieber så enorm mycket som alla andra, jag hatar han inte med gillar han inte heller så mycket.Håller med det mesta du sa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 För mig är det Amy Diamond, hon är en vidrigt äcklig liten skitunge som kan ta och suga k*k!Anledning? ---> http://www.facebook.com/topic.php?uid=1968...&topic=3177Haha så sant! Men ke$ha då, hon är ett skämmt asså, på MTV world stage eller vad det var, såg man att hon var drogad, TOTAL FAILNAGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Samtliga rappare och hiphopare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Samtliga rappare och hiphopareYay :DAbsolut inte min musikstil, heller, och så tvingas man lyssna på allt det där skräpet som går på radio hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 för Evanescence - my immortal är ju inte sjukt uttjatad, via radio/tv, och sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 för Evanescence - my immortal är ju inte sjukt uttjatad, via radio/tv, och sämst.Vad menar du med det där?Hatar du Evanescence du fick nog inte riktigt fram det i så fall.Jag gillar dem i alla fall :)Men vi har alla olika musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Vad menar du med det där?Hatar du Evanescence du fick nog inte riktigt fram det i så fall.Jag gillar dem i alla fall :)Men vi har alla olika musiksmak.Det han säger är att my imortal också är sjukt uttjatad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Det han säger är att my imortal också är sjukt uttjatadDet hon säger är att det spelar ingen roll, alla tycker olika.Svårt att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Techno låtar är jag inget fan av, men hatar gör jag inte, bara tycker mindre bra om den sorten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.