zitroz Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 söt 1 sockrad, sockersöt, sötaktig, mild, läcker, färsk; sötsliskig, översöt; lite sliskig, inställsam 2 attraktiv, rar, vacker, fin, gullig, näpen, behaglig, ljuv, nätt, täck, skön, snygg Bara att välja =DSjälv tycker jag att snygg och söt är typ lite olika saaker men ändå.. :PNutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Själv tycker jag att snygg och söt är typ lite olika saaker men ändå.. :PNutteSamma här.Känns som att snygg är mer sex, medans söt är mer spendera livet med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 ÄR DET DU SOM ÄR SÖT ELLER HAR JAG FÅTT SOCKER I ÖGAT? EHEHEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinkosten Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Om en söt/snygg tjej går förbi brukar någon utav mina kompisar dra en "jag skulle fan inte banga" och till den söta personer så gnuggar man ögonen och säger, jag vart precis bländad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Jag brukar vänta tills dom säger ordet söt så klämmer jag till med ett "Du är söt!" ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Jag brukar vänta tills dom säger ordet söt så klämmer jag till med ett "Du är söt!" ;-)Kreativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AceofCakes Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 gulliplöttan kallar jag min tjej ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Salut miel ( Hej Sötnos på franska) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.