eXtremE Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Vad gjorde ni på nyår? Hur firade ni? Smällde ni raketer? Berätta om erat nyår. Själv sat man inne och drack pommac och åt glass :o. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 (redigerat) Först spelade jag, sen gick jag ut och smällde raketer (På en raket så råkade jag sätta in pinnen för långt in och så explodera den på marken och alla dog :o) Nä, var inte så farligt, det var bara en kvinna som fick den på sin jacka... Efter firandet drack jag Champagne med jordgubbssmak BLÄ och sen satte jag mig på en stol och gick jag in på Fuska.se. Du då? Redigerat 1 Januari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Jag satt och kollade på film (Clerks, mycket bra film f.ö.) och det nya året gick obemärkt förbi tills gratulerande sms började ramla in. Tror jag ska fira med ännu en film, champagne och tomma löften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Jao, vi firade hos min tremänning, och det var pretty awesome. Först spelade jag typ kinect sports i 4h, (20.00-00.00), sen blev det raketer och smällare ;pPppPppP, och sen champagne :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Jag har nytt år om fyra timmar och 40 minuter B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 (redigerat) Nötte tvserier och såg på ishockey hela kvällen. Såg family guy, Simpsons, how i met your mother, scrubs, vampire diare och junior-vm i ishockey. Offtopic: Extreme, var du i tärnaby idag? En kille där såg exakt ut som dig. :o @ guggo: fan va efter du är. Redigerat 1 Januari 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Jag har nytt år om fyra timmar och 40 minuter B)Är du i USA eller nått eller?Var är du? Ontopic: Först åt vi mat, sedan smällde vi raketer.Har gäster här hemmaDet är det vi har hunnit med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Är du i USA eller nått eller?Var är du?Mm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Är du i USSR eller nått eller?Var är du?Mmm... marabou Jahaja. Fan vad alla drack champagne då??? Är alla Stockholmsbrats nuförtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Var hos en massa polare och smällde raketer och drack juice! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Spelade WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Vid datorn: Spelat Sett på anime ** Sett på simpsons ** Programmerat * Lyssnat på musik * Chattat * Irl: Ätit mat Toa Skjutit raketer *=Samtidigt **=Antingen sett på det eller det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.