Poesi Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 @Juicelol: För att ni ältar det som in i helvete.Nja nje njo. Jag påstod att Kattgruppens försvinnande sänkte aktiviteten på sidan. Efter det har jag bara försvarat gruppen mot och ifrågasatt ZnKs påståenden. I stort sett alla andra är ju inte här alls längre så några "vi" finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Bara för att kattgruppen hade aktiva medlemmar betyder det inte att det var en positiv sida av aktiviteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Det har jag inte sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Eftersom det ledde till en trevligare stämning så ser jag inget negativt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.