Hoppa till innehåll

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?


Raeven
 Dela

Rekommendera inlägg

Layouten på sidan är allmänt tråkig, man blir trött på den.

Mer färger och lite mer kodning skulle göra susen, för hur mycket har admin gjort på sidan egentligen?

Inte så mycket, jag skulle lika gärna kunna bli medlem på en "gratis forum" sida och sen betala för en egen domän och sen koda in lite simpla koder och färger.

 

Inte svårt alls... Och admin är inte så aktiv har jag märkt.

Och han har inte orkat fixa onlinespelen på 2 år snart.

 

Det gör fuska.se riktigt inaktivt

Fuska.se designen är ju riktigt snygg men visst man har ju börjat tröttna på den lite nu. Jag tycker att det ska finnas i alla fall två färger som man kan välja mellan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Fuska.se designen är ju riktigt snygg men visst man har ju börjat tröttna på den lite nu. Jag tycker att det ska finnas i alla fall två färger som man kan välja mellan.

Snygg?

 

Den är inte snygg. Men...

 

Jag har sätt en sån här liknande layout på andra forum.

Smileysarna har inte admin gjort själv.

Alltså så är inte fuska.se något exklusivt.

 

För att få ett forum aktivt så ska man ha lite färglatt.

Man får riktigt ont i huvudet av att se en stenålders färgblandning som här på fuska. skittråkigt!

Och töntiga trådar(no offence), som "Fuska.se IRL möte" är INTE intressant och läsa, för vem vill träffa nördar på fuska egentligen? http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...626&st=180#

 

Truth.

 

EDIT: Förut var www.fuska.se väldigt aktivt med många trådar SOM VAR INTRESSANTA.

Nu, är det bara diskussioner med p12or som tror att de måste vara så jävla bäst med att svära i trådar och börja tjafsa med de mycket äldre. De tror att de är sååå himla coola och skyddade bakom sin datorskärm... och då har de ju gjort misstaget att skriva in sin fulla adress på sin press (sigh). Och så finns det ju troll som spammar, ljuger och går en på nerverna.

Jag vill inte vara så himla taskig mot er alla som känner sig träffade men det är så det ligger till just nu!

 

§9

Redigerat av admin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuska.se har en av de stilrenaste forumet jag vet.

Men fortfarande så är det nog bra med en liten ändring. Inget stort, bara lite. Tror alla medlemmar blir gladare över att det blir lite nytt på hemsidan. Sen så undrar jag om admin redan gjort "sommaruppdateringarna" som han skulle gjort 2010. Eller om det har blivit ytterligare försenat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Under forumets unga dagar fanns det inte speciellt många kategorier och underforum. Jag tycker att det är lite väl mycket att orientera sig bland just nu. Det blir väldigt utspätt och, som folk redan påpekat, inaktivt. Kanske vore en idé att göra om designen lite, att göra forumet enklare och allmänt mysigare. Tänk vad trevligt. Att enbart säga vad som är fel leder sällan någon vart. Förändring!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

walloftext

Allvarligt talat, vadfan förväntar du dig egentligen? Nästan alla kända forum använder antingen vBullentin eller IPBoard. Om du förväntar dig att admin ska sitta och koda ett eget forum är du naiv och dum.

 

Jag tycker att IRL-trådar är intressanta och att träffa "nördar på fuska" är inte alls så illa som du tror och är någonting jag gjort.

 

Inte alla tycker och tänker som du. Det som ändå irriterar mig mest med ditt inlägg är att du skriver som om du är mycket, mycket mer klokare 12-åringar, men själv är du bara 14 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EDIT: Förut var www.fuska.se väldigt aktivt med många trådar SOM VAR INTRESSANTA.

Red ut det här åt mig då: Du säger att det var aktivt förr, när du själv blev medlem i Januari detta år. Sen klaga du på att massa tjafsa osv och gjorde onödiga saker. Så om du var med förr så betyder det att detta är en ny användare och du troligtvis vart avstängd på din förra vilket leder i alla fall mig till en slutsats. Du själv var just en jobbig P12 som du hatar så mycket.

 

Rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Text...

Enligt mig var inte trådarna bättre förr. Det är bara vi som har blivit äldre. Jag minns när jag började på sidan när jag var 9år gammal och det i stort sett bara fanns "Vilket är ditt favoritspel till Gamecube" och frågor om spel. Sidan har inte ändrats, det är bara vi som har ändrats. Jag kan ju säga att fuska var jävligt mycket häftigare när man var 9 år än vad det är nu. IRL-trådarna är en av dem bästa enligt mig, eftersom det är roligt att se vilka man chattar med här på forumet. Designen är det INGET fel på. Folk säger att den är så "trist" för folket bara är vana vid designen. När det nya skinnet kom så jublade alla.

Det enda som behövs är att folk får börja ta lite mer initiativ att göra trådar och vara aktivare på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuska.se designen är ju riktigt snygg men visst man har ju börjat tröttna på den lite nu. Jag tycker att det ska finnas i alla fall två färger som man kan välja mellan.

Två färger kunde ju vara kul men jag tycker fuskas tema är en av de bästa,enkelt och fint.

Trött på alla forum med svart tema där man inte ser nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har slutat flera gånger men kommit tillbaka också, den här gången så är jag tillbaka och nu ser jag att det är väldigt tomt. Jag tror att det är för att vissa aktiva personer här gjorde oss aktiva, men tyvärr är dom bannade? För att nämna 2 stycken, WASD och Dave37.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Designen på fuska.se är helt okej. Dn där ljusböåa tråkfärgen är egentligen ganska vacker och lugnande. Det var nån sida, typ rinse.se som har illröd färg och det går ju typ inte att läsa då...

Och fuska.se designen äger ut fuska.nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...