GamerFred Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Hejsan, jag funderar på att överge min server totalt och starta ett nytt "liv" någon annanstans. Är det någon som vet om någon bra server med stadig ekonomi, moget och vänligt community, bra och stora guilds? Spelar ingen roll vilken sorts server det är. (PvP, Normal, Rp) Skulle bara vilja testa runt lite. Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Chromagus, är det många spelare på, och hyffsat bra guilds på, men eftersom den e så Horde dominerad, är Bg köerna typ 30 min alltid för Hord, men instant för Ally. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 i Saurfang servern är Alliance OverPowered, så till battlegrounds osv. där slipper men genast in med horde :) Bra guilds och bra community överlag! Saurfang rekommenderas också ofta när man ska välja server!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Argent Dawn som jag spelar på är kanske inte precis den bäst lagda pvp servern för alliance. Alliance spelarna är ungefär dubbelt så många men Horde äger sönder i våran Battlegroup så PvP är inge' bra för alliance där. :P Guildsen är väldigt stora och det finns många mogna spelare, dock så finns det även lollers som kommer och försöker att förstöra all RP.... Men om du hittar rätt så rekommenderar jag starkt Argent Dawn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Genjuros är en horde op, omogen server full med greker. Inte ett val att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Om du vill ha en svensk server så rekommenderar jag Shattered Hand för Horde och Moonglade för Alliance. Kör själv på Bloodfeather som Horde där det finns väldigt många bra guilds tex Vex och ca 30% svenskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Darksorrow eller Ravencrest skulle jag rekommendera. Båda är PvP servrar med för det mesta mogna spelare. Har min main på DS (Horde) så vet mest om DS och kan säga att det finns bra PvE guilds och pvp guilds men det förekommer en del p12or med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Shattered Hand är känd för att vara den största P12 servern bland svenskar. Vet inte hur många retards jag har spelat med där. Spelar själv på Darksorrow och är nöjd. Men fall du vill syssla med endgame pve ska du nog inte välja Darksorrow. Bara finska toppguilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg