Hoppa till innehåll

Tips För Server?


GamerFred
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan, jag funderar på att överge min server totalt och starta ett nytt "liv" någon annanstans.

 

Är det någon som vet om någon bra server med stadig ekonomi, moget och vänligt community, bra och stora guilds?

Spelar ingen roll vilken sorts server det är. (PvP, Normal, Rp)

 

Skulle bara vilja testa runt lite.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Argent Dawn som jag spelar på är kanske inte precis den bäst lagda pvp servern för alliance.

Alliance spelarna är ungefär dubbelt så många men Horde äger sönder i våran Battlegroup så PvP är inge' bra för alliance där. :P

 

Guildsen är väldigt stora och det finns många mogna spelare, dock så finns det även lollers som kommer och försöker att förstöra all RP....

 

Men om du hittar rätt så rekommenderar jag starkt Argent Dawn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Darksorrow eller Ravencrest skulle jag rekommendera. Båda är PvP servrar med för det mesta mogna spelare. Har min main på DS (Horde) så vet mest om DS och kan säga att det finns bra PvE guilds och pvp guilds men det förekommer en del p12or med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shattered Hand är känd för att vara den största P12 servern bland svenskar. Vet inte hur många retards jag har spelat med där.

 

Spelar själv på Darksorrow och är nöjd. Men fall du vill syssla med endgame pve ska du nog inte välja Darksorrow. Bara finska toppguilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...