360Xbox Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 (redigerat) Jag är mållös Han har fått en jobb, har jag för mig. Tack vare sin röst. Redigerat 8 Januari 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Han fick jobb, typ 48 timmar efter videon var upplagd. Så jäkla skön röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 old Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 oldJa, hela TRE dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Ja, hela TRE dagar.Det är mycket på internet. Typ 20 miljoner har redan sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Det är mycket på internet. Typ 20 miljoner har redan sett den.Du är dum.Epic kille tho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Fantastisk film! Jag hade inte sett den, dock :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Ja, hela TRE dagar.Det riktiga videon lades ut för cirka 7 dagar sedan. Videoklippet som du länkar till har laddats ner och därefter laddats upp igen av en ny användare. Istället för att göra en ny tråd för ett videoklipp som nästan alla har sett här kan du posta den i Roliga-Filmer tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Det riktiga videon lades ut för cirka 7 dagar sedan. Videoklippet som du länkar till har laddats ner och därefter laddats upp igen av en ny användare. Istället för att göra en ny tråd för ett videoklipp som nästan alla har sett här kan du posta den i Roliga-Filmer tråden.Och... på vilket sätt är den här videon rolig ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Vadå gud? Sådär låter knappast en gud. Att han har en bra speakerröst är ju inget att hymla om, men gud? vafan.. snacka om att överdriva ordval här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Det riktiga videon lades ut för cirka 7 dagar sedan. Videoklippet som du länkar till har laddats ner och därefter laddats upp igen av en ny användare. Istället för att göra en ny tråd för ett videoklipp som nästan alla har sett här kan du posta den i Roliga-Filmer tråden.5:e Januari laddades den upp vad jag vet, och blev efteråt raderad av Copyright skiten på Youtube. Vadå gud? Sådär låter knappast en gud. Att han har en bra speakerröst är ju inget att hymla om, men gud? vafan.. snacka om att överdriva ordval här. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 :rolleyes: Förlåt mig så hemskt mycket för att du anser att han har en himmelsk röst utan dess like, jämförbar med Gud... :zzz: Ordvalet berättar tämligen mycket om dina preferensramar, nämligen. Dvs, du har noll koll och vet inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.