MeatLoaf Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Men herre min je... Wiki.Ja? Det stod att de heter "The big 4". Och att de spelar "Thrash metal". Jag drar slutsatsen... HÄR! För jag orkar inte sitta och diskutera det här nu ska fan jobba imorrn så godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) jaha. Då är väl metallica det enda trash jag gillar då.Men slayer och Metallica om båda är trash de är ju en stor skillnad på dem!Jag menar Metallica är mer. gitarrintro, text om krig. Ascoolt gitarrsolo...Slalyer är med. CRAZY GUITAR, DIE!!! OJUD, WAAAAAAAAAAA! Och metallica, betyder typ metal. Slayer betyder bödel hmm.För mig är Metallica bara Metal. OnT: Ja, jag säger så är metallica ett band du bör lyssna på och nu nämnde ju några att det var trash, så då kan du ju lyssna på det eller hur? ;)slayer har också texter om krig din dumfan, hur jävla ignorant är du? var förresten metallica som övertygade slayer att börja spela hårt, så du kan dra åt helvete. Mm, fast inte på samma sätt.. Slayer är mer som ThrashcoreTrashcore? HAHAHA Redigerat 13 Januari 2011 av Afrokines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Kan du inte spela musik som inte får folk runtomkring att vilja begå självmord? :o Hade en vän förr som spelade sånt där skräp hemma, tyckte ärligt talat synd om hans föräldrar. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Du menar emo-musik..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Trashcore? HAHAHAYes.. Om det är gitarristen/basisten/trummisen spelar thrash och vokalisten sjunger deathcore/metal så kan man lika väl blanda tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Raised Fist Suicide Silence Eyes Set to Kill Skitarg We Butter The Bread With Butter Scar Symmetry Hopes Die Last Evergreen Terrace Parkway Drive The Black Dahlia Murder Deathklok och när du vill chilla lite med en skvätt Captain Morgan så är det självklara bandet Alestorm Alla kanske inte är riktigt vad du är ute efter, men det är bra musik imo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Periphery säger jag bara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Yes.. Om det är gitarristen/basisten/trummisen spelar thrash och vokalisten sjunger deathcore/metal så kan man lika väl blanda tycker jag :)Slayers sångare growlar ju verkligen igenom alla sånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 (redigerat) När vi ändå håller på kom jag på några till band: Heaven shall burn, Mayhem, August burns red, Totalt jävla mörker och napalm death.TJM går inte under "brutal". Mitt tips är väl: Swarrrm, japansk death/grind Redigerat 14 Januari 2011 av Slan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 SarcófagoRepugnantRotting ChristSeptic FleshWeakling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.