Laserturk Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Jag är riktigt trött Idrott, jag har ingen ork eller någonting angående kursen, men jag vill ändå ha minst ett G. vad ska man göra, tycker ni, för att orka bry sig om idrotten? Jag är ingen sportande/tränande typ och kommer högst troligen aldrig att bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 För mig räckte det att vara ombytt och delta för att få G, så det borde väl inte vara så mycket värre för någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Ut och spring lite grann så du får bra kondition och ansträng dig på lektionerna så kan du få MVG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Om du bara satsar på G så räcker det ju med att bara vara ombytt och delta, som någon annan sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Om du bara satsar på G så räcker det ju med att bara vara ombytt och delta, som någon annan sa.Så med andra ord så kan man faila på alla prov man har..?Har svårt att tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 För att få G ska du göra som läraren säger. Det är bara att delta. Det finns ämnen som jag inte gillar men jag går ändå på lektionerna. :lol: Du klarar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Så med andra ord så kan man faila på alla prov man har..?Har svårt att tro det.Vadå prov? Idrott Och Hälsa A är likadant som idrotten i grundskolan. Du blir godkänd om du är med på lektionerna och deltar. Det är många som inte är det minsta bra på de flesta aktiviteter man har på idrotten, men gjort sitt bästa och fått ett VG i kursen.. tl;dr är du med på lektionerna, utnyttjar tiden väl och gör ditt bästa så kan du få MVG i kursen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Så med andra ord så kan man faila på alla prov man har..?Har svårt att tro det.Man har väl inte prov i idrott A? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Fel forum, flyttar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Vadå prov? Idrott Och Hälsa A är likadant som idrotten i grundskolan. Du blir godkänd om du är med på lektionerna och deltar. Det är många som inte är det minsta bra på de flesta aktiviteter man har på idrotten, men gjort sitt bästa och fått ett VG i kursen.. tl;dr är du med på lektionerna, utnyttjar tiden väl och gör ditt bästa så kan du få MVG i kursen.Vi har skriftliga prov iaf, vi kommer totalt ha 3 i I&H A. Redigerat 12 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Vi har skriftliga prov iaf, vi kommer totalt ha 3 i I&H A. Beror också på vilken lärare du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Vi har skriftliga prov iaf, vi kommer totalt ha 3 i I&H A.Om man nu vill kalla dem för prov, det vill säga.När jag hade den kursen så fick vi kanske ett litet test då och då, inget märkvärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.