Diminished Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Ja, vad var det du sade? :oAtt han har en hatt att äta upp. >:3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Där ser ni, vad var det jag sa? :rolleyes:vadå vad sa du? Du sa wildy kommer inte vilket den gjorde. Hmmm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Att han har en hatt att äta upp. >:3Då får han inte glömma saltet! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Tru' dat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Här har du, Raptomex. Bara att salta och äta: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Här har du, Raptomex. Bara att salta och äta: haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RzBotz Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Daaam jagex! In old wildy if i died, u could rush like a !@?!@@!? to pick up the drop again. Now u can't! ! <_< justdet! Svensk sida! Fel av mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Ok, dagens mest framstående drops: 3 st Rune 2h 1 st Rune Scimitar 63K cash av en noob 2K fire rune Dagens förlorade grejjor: 2 rune baxe plus lite dhide. = 170K profit. Helt ok. Främsta anledningn är ju att ha kul. :) Tillägger att det var f2p såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Ok, dagens mest framstående drops:3 st Rune 2h1 st Rune Scimitar63K cash av en noob2K fire runeDagens förlorade grejjor:2 rune baxe plus lite dhide. = 170K profit. Helt ok. Främsta anledningn är ju att ha kul. :) Tillägger att det var f2p såklart.Spelar du på World 57 (High-risk Wildy). Fick också en massa prylar, runt 300K. Sjukt mycket runes alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Spelar du på World 57 (High-risk Wildy). Fick också en massa prylar, runt 300K. Sjukt mycket runes alltså.Japp. Inte bara, men jag fick bland annat 2 stycken 2hs där. Sjukt kul, tills jag blev piled av ett lvl 55 team på typ 20 pers.Jag körde också i ett team, men vi var typ 6 stycken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Tisdags drop: Full rune med 2h och scimi tror jag det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 GÖTT MED WILDY + FREE TRADE :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg