JePPe9 Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 (redigerat) Hejsan, ska förmodligen kanske beställa RDR och först innan jag gör det så vill jag att nån här som HAR DET REDAN kan säga hur det är, vad man kan göra osv osv. :) EDIT: Asså svarar ingen? Har ju gott typ 2 timmar.... Förväntade mig snabbt svar efterssom många här har RDR eller? Redigerat 24 Januari 2011 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJokker Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag tyckte att RDR var jätteroligt! Du kan göra många saker på spelet. Det vore bättre om du beställde spelet och ta reda på det själv:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Ett av dom bästa spelen till 360 IMO. Lång story, fantastisk multiplayer, finns otroligt mycket att göra. Sen måste du också skaffa Undead Nightmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Helt klart de bästa spelet till både Xbox 360 och Ps3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Spelade på PS3, men det är ett underbart spel du borde köpa. Ett av de bästa 2009 :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Spelade på PS3, men det är ett underbart spel du borde köpa. Ett av de bästa 2009 :).Du menar 2010? Men ja spelet är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 riktigt kul spel faktiskt.. men akta dig för björnarna ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Ok, ska nog köpa det nån dag här innan sportlovet i allafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.