CeZ Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Bra idé att ge forum för Android, iPhone osv eftersom de faktiskt är dem största bärbara spelenheterna just nu. Redigerat 29 Januari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Riktigt bra uppdatering, gillar som ^ sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 (redigerat) Nu verkar final fantasy-forumet vara borta också, väldigt bra! Och ett forumlekar! Redigerat 30 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Är det bara jag, eller visar nu forumen som default alla trådar istället för de från senaste månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Är det bara jag, eller visar nu forumen som default alla trådar istället för de från senaste månaden?Nej, inte för mig i alla fall, kanske finns en inställning på det i mina inställningar eller nått, det vore gött :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 (redigerat) Är det bara jag, eller visar nu forumen som default alla trådar istället för de från senaste månaden?Samma här. Är bättre så här imo.Verkar som att fuska.se, FM och gruppforum har 30dagar men resten är visa alla. Redigerat 30 Januari 2011 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Får man FR i lekforumet, eller vad det nu än heter? Tycker det är dåligt om man får det, men jag antar att det är som det ska vara, att man inte får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Får man FR i lekforumet, eller vad det nu än heter?Tycker det är dåligt om man får det, men jag antar att det är som det ska vara, att man inte får?Nej, du får varken FuskaMynt/Rank i det forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Riktigt bra uppdatering, det behövdes! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.