Diminished Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 "Jag blir hellre hatad för den jag är, än älskad för någon jag icke är." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 hehe, jaa. Det kanske är så att jag är mig själv. Tydligen kanske inte killar gillar mitt utseende och min personlighet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 eller så är det bara så att killarna har bara inte hunnit få upp ögonen för dig och din personlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 eller så är det bara så att killarna har bara inte hunnit få upp ögonen för dig och din personlighetJaha, okej, men varför i så fall, är det för att du tycker jag ska prata mer med dem och dra till mig mer uppmärksamhet så att de kollar på mig?Och ser hur vacker jag egentligen är?(skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 inte varit aktiv vid datorn på ett tag. Nja, de är väll snarare vad man själv vill,, fast är personligen emot att man ska behöva ändra på sin personlighet för att någon ska få upp ögonen,, var dej själv och ha tålamod, din dag kommer en dag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 För två år sedan trodde jag heller aldrig jag skulle få en flickvän, men det säger bara vips sen är man jättekär och resten händer av sig självt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Tycker inte att du ska ändra på dig själv. Var bara dig själv, en dag kommer det någon som gillar dig för den du verkligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 CRITICAL HIT!Made my day xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Ja, intala dig själv att det är anledningen till varför du inte haft någon tjej.Med det inlägget berättar du indirekt hur lite du vet om förhållanden. Det är sorgligt hur fel du har. Hur kan du uppmuntra henne till att vara någon hon inte är?! Det bästa du kan göra är att vara dig själv. Du vill väl att din pojkvän ska gilla dig för den du är, inte för någon du låtsas vara?+3 Var dig själv!! Som kille kan jag bara se det ur en killes perspektiv, och det finns inget som är sexigare än en tjej som är självsäker och skiter i vad andra tycker. Udda är inte fel, döda är fel. Jag tycker inte att du ska oroa dig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Killar imponerar väl på snälla tjejer?Olika för varje person, samma med tjejer. Förresten, tänder killar på långa eller korta tjejer?Helst vill man vara lite längre än sin partner i alla fall. :P CRITICAL HIT!Bonus +205 experience. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.