woody Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Själv har jag hittat fabriken i Kina där de tillverkas. Mycket bättre!Vad heter då föreataget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Själv har jag hittat fabriken i Kina där de tillverkas. Mycket bättre!Yeah, right. Du kan gärna posta adressen här. Eller i ett pm till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Kommer själv vara och inhandla en ipad när dom sjunker lite till i pris, är helt suveräna om man tex skruvar mkt i fordon, så slipper man ha massa papper eller böcker med sprängskisser osv som blir skitigt av olja o dyl.Istället får man olja i Ipaden :cool: Tycker själv att Ipad är ganska onödig och för stor. Ser nog ganska löjligt ut när man sitter på bussen med en stor skärm i famnen. Redigerat 4 Februari 2011 av Antonioz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Själv har jag hittat fabriken i Kina där de tillverkas. Mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Total ownage. OnT:Om man har WIFI i sin router då är det ju nödigt, istället för att tända datan så tar man bara iPad:en. Om man inte har WIFI så är det ju total fail, då kan man bara köpa en iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Total ownage. OnT:Om man har WIFI i sin router då är det ju nödigt, istället för att tända datan så tar man bara iPad:en. Om man inte har WIFI så är det ju total fail, då kan man bara köpa en iPod.Finns ju iPad versioner som har stöd för 3G mobilt bredband, då är det inte onödigt.Ingen tablet är onödig så länge man har behoven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Därför importerar man.Det finns ingen regionslåsning eller att det blir ej nordisk/europisk version då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Det finns ingen regionslåsning eller att det blir ej nordisk/europisk version då, eller?Ingen regionslåsning nej, känner fler antal personer som importerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Var väldigt anti iPad när den kom. Men företaget där jag helgjobbar så införskaffa dom en till lagret där jag jobbar. Otroligt smidig, gillar den skarpt i det sammanhanget. Men skulle aldrig tänka mig att köpa en för att ha hemma och ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronnyN Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Vad heter då föreataget? Har ett kinesiskt namn...och jag skulle inte vara sa dum att jag skrev det här! Yeah, right. Du kan gärna posta adressen här. Eller i ett pm till mig! sant, den ligger i södra kina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Har ett kinesiskt namn...och jag skulle inte vara sa dum att jag skrev det här!sant, den ligger i södra kinaBara det att Foxconn endast sätter ihop enheterna och inte distributerar dem, sen genomgår produkterna en massa processer för kvalitetstest innan dem hamnar i butikshyllorna, som kan vara i andra ställen än Foxconn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronnyN Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Bara det att Foxconn endast sätter ihop enheterna och inte distributerar dem, sen genomgår produkterna en massa processer för kvalitetstest innan dem hamnar i butikshyllorna, som kan vara i andra ställen än Foxconn.Foxcon gör endast komponenterna, andra ftg e inkopplade i ihopsättning och den egentliga produktionen! Kvaltetstesning ligger utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.