Guggo Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag kan komma på några sådana rock-artister, men ingen som är relaterad till något man kan köpa på McDonalds :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag kan komma på några sådana rock-artister, men ingen som är relaterad till något man kan köpa på McDonalds :/Dags för dig att leta upp McDonalds meny i .pdf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Big mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Han har haft många smeknamn men ett utav dem är "Motor City Madman". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Ted Nugent, så klart. Sämsta ordvitsen jag någonsin hört där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Ted Nugent, så klart. Sämsta ordvitsen jag någonsin hört där.Haha, CHICKEN NUGGET :D Men rätt såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Mycket musiker nu. Ypperligt bra progmetal-trummis med en ockult fascination. Egentligen behövs nog inte mer information än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 (redigerat) Neil Peart? Redigerat 7 Februari 2011 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Är det fan inte Danny Carey så lämnar jag tråden för all framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Jo det är ju Danny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Frontman för ett band sin korta livslängd till trots visat sig vara ett av de mest inflytelserika någonsin. Förmodligen det första bandet som sjöng om "sex, drugs and rock n' roll" så öppet som de gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Ian Dury? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.