A7X Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag vet inte vart jag ska träna. Har nyss blivit member för tredje gången men jag har noll hajj på vart det finns monster som jag kan träna på :/ Här är några screenshots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 green drags? eller klara quest som ger XP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 om inte annat kan du ha som mål att köra upp din Hunter(är bara ett alternativ) till runt 63(rätta mig) och Hunta Red Chimps... ger bra pengar. Sedan skaffa bättre utrustning... PK:a osv, finns mycket man kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Gör slayer o träna samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Träna Slayer, Hunter, Farming och Summoning. Främst Slayer då det verkligen kan löna sig vid högre levlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg