MrJesper Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Hej, jag har köpt min dator av min kusin för ett tag sedan och vet inte vad som är i den, han byggde den själv. Vilket pris skulle datorn hamna på om man byggde den nu? Ungefär alltså. Är detta Dålig, bra, jättedålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Den är riktigt dålig i dagens läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Den är riktigt dålig i dagens läge.Okej, förstod det, men ungefär vilket pris skulle den kosta ny nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Okej, förstod det, men ungefär vilket pris skulle den kosta ny nuförtiden?Högst 500 Redigerat 3 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Är nog säkert en Geforce 4, samt SDRAM till ramminnet. På blocket skulle du kunna sälja den för 900kr, men värdet ligger på kanske 300-400kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Hej, jag har köpt min dator av min kusin för ett tag sedan och vet inte vad som är i den, han byggde den själv. Vilket pris skulle datorn hamna på om man byggde den nu? Ungefär alltså. Om vi byggde hela datorn?... vi kommer behöva mer information i så fall. Men tja, kanske runt 500-1250kr... på gissning. Redigerat 3 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Man kan inte riktigt svara på hur mycket det skulle kosta att bygga den eftersom komponenterna inte säljs längre så är priserna väldigt varierande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Man kan inte riktigt svara på hur mycket det skulle kosta att bygga den eftersom komponenterna inte säljs längre så är priserna väldigt varierande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Datorn hänger absolut inte med som andra sagt. Hade en liknande dator 2001-2002 eller någonting, men var ju dock inte så gammal då :P Skulle tro att du kan få runt 700kr, kanske mindre beroende på vilken du säljer datorn till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Helt ärligt, jag skulle inte ge en krona för det där. Den hänger inte med något plan. Så nä, ren skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Om jag skall vara ärlig så hade jag inte ens tagit emot den datorn om jag fick den gratis och det var den enda datorn kvar på hela jordklotet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Herregud, att du ens har köpt något sådant skräp, en flera år gammal processor från AMD samt ett AGP grafikkort. Att ens betalat för den datorn var ett stort misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.