Nazar Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Har nån i 7an eller vilken klass ni går i fått en macbook av skolan? Jag går i 7an och alla andra 7or har fått en mac dator och min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Fråga varför inte du fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Fråga varför inte du fått?Han har fått en macbook. Han undrar om det är någon annan klass som har fått macbook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Vi har datorer med Windows 2000. 1 per klassrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Vi har datorer med Windows 2000. 1 per klassrum.Haha High-tec skolan! ;) Vi har fått Thinkpad R400 med W7 av skolan, var dock drygt 1.5år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Fråga varför inte du fått?Jag har fått en. Och jag frågade alla andra om dom fick någongång. Men visst ni kan ochså skriva vilka datorer eran skola har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 vi hade en datasal med 20talet datorer med win 98, o hela 4gb hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Vi har en datorsal med minst 20 datorer Annars har vissa personer, som behöver det, rosa små mini-pc, och en klass till Tycker det är synd att det bara är en klass som får ha det Antingen ska alla ha det, eller inga om ni frågar mig Förutom dom med dyslexi eller liknande EDIT: vi har även 5-10 datorer i laget (avdelningen), och vi är 4 lag på skolan. så vi har 40-60 datorer totalt som eleverna får använda, men inom lagen får vi använda 25-30 datorer, om vi har bokat datorsalen. Plus att lärarna har varsin dator som elevrna kan få låna om man frågar läraren personligen. Men inom mitt lag så har datorerna blivit stulna, så ska man få låna dator, måste man ha en fanimej jävla bra anledning Redigerat 5 Februari 2011 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Finns en hel del grundskolor här som nu får sina laptops och blir man godkänd i alla ämnen i slutet av nian får man behålla dem. För två år sen när jag gick i grundskolan lämna vi bara tillbaka dem. Det var macbook pro datorer, fast inte av senaste årsmodellerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Finns en hel del grundskolor här som nu får sina laptops och blir man godkänd i alla ämnen i slutet av nian får man behålla dem. För två år sen när jag gick i grundskolan lämna vi bara tillbaka dem. Det var macbook pro datorer, fast inte av senaste årsmodellerna.bra och dåligt med det Bra: Man får anledning att sluta skolka och vara närvarande Dåligt: Är man dyslektiker så måste man kämpa timma efter timma för att få ett G, och klarar man det inte så får man IG fast man borde ha fått ett G+/VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Vi har en datorsal. Det vore slöseri av skolan att köpa Apples överprisade skräp. Man kan lätt få en laptop med dubbel prestanda gentemot vad en Apple-laptop skulle ha. Redigerat 5 Februari 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Skräp? Haha, bra där! Ja, vi fick varsin av skolan. Och som det ser ut nu (klart det kommer ändras), skulle jag aldrig byta över till PC igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.