CeZ Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Länka mig eller berätta mer om Q2... eftersom att jag inte hittar något på google T.TEller så går du till skolan och lär dig vad ett kvartal är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Länka mig eller berätta mer om Q2... eftersom att jag inte hittar något på google T.TKvartal delar upp året i 4 delar, alltså varje kvartal är 3 månader.Så Januari/Februari/Mars är Q1, April/Maj/Juni är Q2 osv.. Collez han före, men ta hans råd. Redigerat 9 Februari 2011 av Ryssfemma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Skulle ha valt den vita om jag hade pengar över efter köpet, annars är ju cooler master fräck med den röda färgen och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Cooler Master Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 jag hade sjävl valt cooler master framförallt för att det är ett kändare märke och för att det är billigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Kvartal delar upp året i 4 delar, alltså varje kvartal är 3 månader.Så Januari/Februari/Mars är Q1, April/Maj/Juni är Q2 osv.. Collez han före, men ta hans råd.Jag = :_ trodde faktiskt han menade någon ny dator komponent... :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Jag tycker att den vita är snyggast men den andra är också ganska fräck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 (redigerat) Tycker också du borde kolla igenom HAF serien, nyare chassin än scout så dom kanske har ett och annat som inte finns i scout. Baserat på dom du valde verkar du inte intresserad i "cleana" chassin men ifall du är så ska fractal designs define chassin vara bra ( Länk ). Har inga fönster eller lysande fläktar eller nägot sånt tufft men har bra kabeldragnings möjligheter, dämpmattor, dammfilter och tysta fläktar istället. ;) Redigerat 10 Februari 2011 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Skulle personligen inte valt någon av dem. Tycker inte om "överdrivna" chassin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Ta allt snack i din nyare tråd, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg