Guggo Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 (redigerat) Det här är inte egentligen en lek, men passar nog ändå här. Såhär går det till; -Alla som vill delta i bytet skriver upp sig här, jag slumpar sedan fram en partner. -När ni har fått en partner så skapar ni en spellista och skickar till er partner. -När ni har fått en lista så lyssnar ni igenom den (helst flera gånger) och skriver därefter innehållsförteckning samt kortare recension här i tråden! Självklart skall ni även länka till listan. Regler för spellistan: 1. Antalet låtar är minst 10, max 15 2. Inte mer än en låt per artist 3. Variera listan. Detta gäller både artister och stilar. En hel lista med bara Håkan Hellström, eller bara pop-rock håller inte. Undvik även att ha för mycket av närbesläktade stilar. Som black och death metal till exempel. Har du inget Spotify-konto så kan du skapa ett gratis på spotify.com Deadline för att anmäla sig: 12/3 ------------------------------------- Paren är: Guggo- Juicelol Purjo- Entropia Banish- FeaT Progressive- Freakey Styley Pisswasser- CharlesIngvar Johnossi- Breathless Nu har ni en vecka på er att lyssna på och recensera spellistorna här i tråden! Deadline är alltså 19/3 Recensionerna behöver inte vara jättelånga. Men ändå så att ni kan förmedla era åsikter om låtarna och spellistan som helhet. Använd poängsystem om ni vill! Redigerat 15 April 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Jag vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Count me in Guggo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Såklart ställer jag upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Ställer upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Im in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Det här är inte egentligen en lek, men passar nog ändå här. Såhär går det till; -Alla som vill delta i bytet skriver upp sig här, jag slumpar sedan fram en partner. -När ni har fått en partner så skapar ni en spellista och skickar till er partner. -När ni har fått en lista så lyssnar ni igenom den (helst flera gånger) och skriver därefter innehållsförteckning samt kortare recension här i tråden! Regler för spellistan:1. Antalet låtar är minst 10, max 152. Inte mer än en låt per artist3. Variera listan. Detta gäller både artister och stilar. En hel lista med bara Håkan Hellström, eller bara pop-rock håller inte. Undvik även att ha för mycket av närbesläktade stilar. Som black och death metal till exempel. Har du inget Spotify-konto så kan du skapa ett gratis på spotify.com Deadline för att anmäla sig: 16/2 Deltagare:GuggoEntropiaxXHomerXxLynnottJag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Jag är med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Jag e på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Är med! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 (redigerat) Sådär, då var min lista klar! :) Vart ganska svårt då jag för det mesta lyssnar på samma musikstil men jag är nöjd! Redigerat 12 Februari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Känner mig också klar nu men det kommer nog ändå bli lite mer finslipning på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.