Hoonigan Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 (redigerat) Jag har skickat min lista till charlesingvar, men jag kommer inte kunna svara på hans förens efter den 20 april. Redigerat 20 April 2011 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Entropias lista. Nirvana - In bloom Nirvana är inget favoritband, men har ett par bra låtar, denna hör inte till denna kategorin 3/10 Foo Fighters - Bridge Burning Gillade Foo Fighters mycket när jag var yngre, men denna låten gillar jag inte speciellt mycket 4/10 Moby - Honey Låten börjar skönt, men sen när samma snutt upprepas genom hela låten så tröttnar man, väldiogt mycket. 2/10 Robyn - Time Machine Har aldrig gillat Robyn, och gillar inte denna låten heller 2/10 U2 - Sunday bloody Sunday Egentligen en okej låt, men efter att har hört den så fruktansvärt många gånger, som man gör oavsett om man vill eller inte, så tycker man inte bra om den alls.. 3/10 Muse - Bliss Inte bra, men ändå en av de två bästa på listan 4,5/10 Salem Al'Fakir - Red Rock NEJ ! 0/10 Rage Against The Machine - Bombtrack Inte bra, men ändå en av de två bästa på listan 4,5/10 Eminem - My Name Is Eminem har gjort en hel del bra låtar, så tar du med denna ? Nej, usch och fy på denna 1/10 Teddybears - Cisum Slived Inget speciellt 3,5/10 Wow, inte en enda låt som ens skulle få komma nära någon av mina playlists. Tyckte inte om den alls, men alla gillar olika. 27,5/100 är mitt betyg på denna. http://open.spotify.com/user/tollanw/playl...WmfZKaYijkS8RHW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) Charles ingvar skickade 3 listor till mig... 1: 7 eminem låtar 2: 5 Jon lajoie låtar 3: 282 blandade låtar. Redigerat 21 April 2011 av NoFunAtAll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) Freakey Styley's lista Magnus Uggla - Malmö Kyrka - Uggla är ingen svensk artist som jag verkligen gillar, men han har gjort en del bra musik. Dock var inte detta något som föll mig i smaken. 3/10 Johnossi - Roscoe - Samma sak här. What's the point och Dead end är bättre låtar med Johnossi. Men den var väl okej. 4/10 Buffalo Springfield - For What It's Worth - Den här gillar jag väldigt mycket! :D 8/10 Shout Out Louds - Normandie - Den låten är ungefär i stil med sånt som jag brukar lyssna på i vanliga fall. Helt ok. 5/10 Red Hot Chili Peppers - Knock Me Down - Svängig men är inget större fan av RHCP. 6.5/10 Dropkick Murphys - Tomorrow's Industry - Njeeeee jag gillade inte den så värst mycket faktiskt. 3/10 Jefferson Airplane - Somebody To Love - Gillar den här låten nästan lika mycket som For What It's Worth. 8/10 Jimmy Hendrix - Have You Ever Been (To Electric Lady Land) - Hendrix har gjort några bra låtar men den här sög. 1/10 Kent - Sverige - Äntligen en bra låt från ett band som jag älskar. :D :D 10/10 Nirvana - Pennyroyal Tea - Jo den är allt bra. 7/10 Menomena - TAOS - Vetefan vad den låter går ut på men han verkar sjunga om något beroende. Men jag fattade inte så värst mycket utav låten så den får. 4/10 Listan i sig var ganska så okej ändå. Den innehöll i alla fall musik som går att lyssna på för min del så den får 6.5/10 Redigerat 21 April 2011 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Progressives Lista: Kent - 400 Slag: Riktigt bra låt, Kent är ett riktigt bra band. 8/10 Smashing Pumpkins - Disarm: Har aldrig gillat Smashing Pumpkins, inte alls min smak. 3/10 Pearl Jam - The Fixer: Pearl Jam är bra, de har dock gjort så mycket bättre låtar. 6/10 Mumford & Sons - White Blank Page: Njae, inte riktigt min stil. 6/10 Graveyard - Hisingen Blues: Sådär, sångarens röst var hemsk imo. 5/10 Her Bright Skies - Little Miss Obvious: För "emo-aktigt" för mig, njäe. 3/10 White Lies - E.S.T.: Ganska bra låt, dock inget jag kommer lyssna på mer. 7/10 Billy Idol - John Wayne: Gillar inte alls hans röst, passade inte alls in i låten. Live - Shite Town: Bra låt, blir nog mer av dom i framtiden för mig. :) 8/10 Iggy & the Stooges - Search and Destroy: Bra låt, trevligt gitarrspel. 7/10 Håkan Hellström - Jag Vet Inte Vem Jag är Men Jag Vet Att Jag Är Din: Håkan har gjort ett par bra låtar, denna är definitivt inte en av dom. 2/10 Marilyn Manson - The Nobodies: Nej, gillar inte alls Marilyn Mansons stil. 2/10 Pantera - The Sleep: Mjae, inte direkt min favoritlåt av Pantera. 6/10 Slipknot - Purity: Slipknot är ett band jag fullkomligt hatar, vissa låtar kan man lyssna på men denna, usch. 0/10 Broder Daniel - You Bury Me: En ganska bra låt. 6/10 Ger hela listan 4/10. Några bra låtar men mycket skit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Min recension på purjos lista! Ursäkta att den blev lite sen men jag har varit bortrest. Hollywood Undead - Bullet: Ganska skön refräng men annars är den tråkig 4/10 Hollywood Undead - Hear Me Now: Tråkig och töntig. Den är sämst, helt enkelt. 2/0 Raaban & Evana - Like A Snake - Radio Edit: Fyfan vad usel, hatar sån här musik. 2/10 Noah And The Whale - L.I.F.E.G.O.E.S.O.N: Låten är inte dålig men det är inte min smak. 4/10 Skrillex - Kill EVERYBODY - Bare Noize Remix: Cool låt men den känns bara fjantigt när dom sjunger. Originalet är bättre 5/10 A Day To Remember - You Be Tails, I'll Be Sonic: Den var väl okej, vet inte vad mer jag ska skriva. 4/10 Bring Me The Horizon - Anthem: Lite för skrikig för mig men den är väl okej 5/10 Imperiet - Var E Vargen? - Remix 1995: Dålig. Den låter som någon sån där visa som mamma sjöng för mig när jag var liten. 2/10 Ane Brun - True Colors: Vackert men inte något jag skulle sitta och lyssna på 4/10 Lars Winnerbäck - Ett Sällsynt Exemplar: Jag gillar inte Lars Winnerbäck men han har mycket bättre låtar. 3/10 Avenged Sevenfold - Welcome to the family: Ganska skön ibland men inte riktigt min stil. 4/10 Cornelis Vreeswijk - Hajar'du De Då Jack?: En av dom bästa låtarna på listan men skulle ändå inte sitta och lyssna på det 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Charles Ingvars lista Gött å leva-Galenskaparna: 2/10 Gav mig huvedvärk. Old dogs, Children and watermelon wine- Tom T.Hall: 6/10 Lite bättre nu, inte i min smak riktigt, men helt okej. Free bird- Lynyrd Skynyrd: 7/10 Mycket mera plus på denna låt! Barndomshemmet-Roland Cedermark: 2/10 Inte i min smak, inte ens nära I still haven't found what I'm looking for- U2: 9/10 Undrar om man kan tröttna på den? Jag har inte gjort det. rocking all over the world-status Quo: 8/10 Den är helt okej. Come on, Let's Go- Richtie Valens: 5/10 Ganska tråkig låt inte i min smak. Cold bloody christmas-Jon Lajoie: 6/10 Öhm... lol? Vet inte vad man säger om en sådan låt... Bamsegrill-Hassan: 0/10 inte ens musik... Blue eyes crying in the rain- willie nelson: 6/10 Helt okej men inget jag kommer lyssna på igen. Ger hela listan 4/10 http://open.spotify.com/user/eminem4life/p...Zg8UXuHvYPFP3mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Nofunatalls lista For What it's worth Buffalo springfield. Rätt tråkig låt och suger det gör den 0/10 its only rock an rool (but i like it) Rooling Stones Sög den med 0/10 All My Friends Are dead Turbonegro. Sög den med 0/10 Land Of Confusion Genesis. Den sög också hårt 0/10 Hang 'Em High Dropkick Murphys. Gillar 2 av deras andra låtar med inte denna 0/10 Staten och kapitalet Ebba Grön. Sög hårt 0/10 Everyone Needs a friend Dance with a stranger. Sög 0/10 Working Man Rush. den sög 0/10 Cocaine Eric Clapton. Sög hårt 0/10 Who's going home wioth you tonight. Trapt Sög 0/10 96 Quite Bitter Bangings. Sög den med 0/10 NoFunAtAll hade ingen musik i min smak så hans lista få tyvärr 0/10 han kunde fått 5/10 om Han hade valt nån annan dropkick Myrphy låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 (redigerat) http://open.spotify.com/user/pontuszblomqv...mkYWCAXauCBzK69 ^^ Här har ni en länk till min "Dissade" lista [EDIT] Gillar hur du beskriver alla mina låtar med ordet "sög" :D Redigerat 26 April 2011 av NoFunAtAll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 http://open.spotify.com/user/pontuszblomqv...mkYWCAXauCBzK69 ^^ Här har ni en länk till min "Dissade" lista [EDIT] Gillar hur du beskriver alla mina låtar med ordet "sög" :Dhehe thanks :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Har inte fått någon lista än :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 inte för att det här har med "leken" att göra, men tänkte dela med mig av min Gaming lista ^^ hoppas ni inte har något emot det. http://open.spotify.com/user/tuckers/playl...oclJ2HcGpgCui7T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.