GangstaLean Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Hade lite tråkigt så jag tänkte på hur man kunde göra fuska "Roligare", då kom jag på "Teman". Jag tycker det borde finnas olika teman som man kan välja mellan, T.ex: Blå,rosa Call of duty, Counter strike,Black osv. Asså då menar jag den "Blåa färgen" runt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Finns väl ett annat tema om du skaffar FuskaVip har jag för mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Hade lite tråkigt så jag tänkte på hur man kunde göra fuska "Roligare", då kom jag på "Teman".Jag tycker det borde finnas olika teman som man kan välja mellan, T.ex: Blå,rosa Call of duty, Counter strike,Black osv.Asså då menar jag den "Blåa färgen" runt om.Finns redan ett tema för de som är vip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Jag vet, men jag menar icke-fuska-vip's. + Så tror jag att det finns ETT tema för fuska vip's... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 (redigerat) Jag vet, men jag menar icke-fuska-vip's.+ Så tror jag att det finns ETT tema för fuska vip's...Jag tror att om du är VIP, så ändras temat varje gång du uppdaterar sidan. Redigerat 12 Februari 2011 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Jag tror att om du är VIP, så ändras temat varje gång du uppdaterar sidan.Ja, det finns några olika loggor som visas. Själv gillar jag inte hur annorlunda VIP-temat känns. Lite fler färger till det vanliga temat skulle ju vara lite trevligt, men det är egentligen inte något särskilt nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Ja, det finns några olika loggor som visas. Själv gillar jag inte hur annorlunda VIP-temat känns. Lite fler färger till det vanliga temat skulle ju vara lite trevligt, men det är egentligen inte något särskilt nödvändigt.Nej men alltid något P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Den här tråden har redan varit uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 VIP:temat vart jätte konstigt för mej... Jag fick prova i 10 dagar tror jag det var... Kunde inte skriva kommentarer eller göra nya trådar.... Men gillar din idé skarpt.. Prata med admin eller med någon moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Jag tycker att dte kan bli jobbigt att läsa om man har för starka färger. men smart att man kan ha ett eget, det borde ju vara kul för de som gillar sånt. Själv tror jag jag stannar vid den här tråkiga blåa färger, men den är mysig och lugnande. Redigerat 13 Februari 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Kan detta va den 358:e gången detta har tagits upp sedan fuska startades? Det funkar som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Tycker temat som är nu ger fuska.se den image den här, grå/blå tema som det har vart nästan hela tiden. Provade VIP temat en gång, tyckte inte alls om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.