Hoppa till innehåll

Festival 2011


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du börjar bli gammal gubbe!

 

En stor del utav det hela är ju att trängas längst fram och svettas ut liter av svett för att behålla sin plats, bli uttorkad och svimma! :)

Jag kommer ju inte vara på hela peace & love då jag ska till tyskland och se Bob också. Orkar nämligen inte köpa en endagsbiljett för 1400, och >antagligen< få stå långt bak. Har en sjukt bra sittplats på Oslokonsertern nu.

 

Juicelol & Guggo: Om ni inte har märkt det är jag väl en dylan fan-girl på något sätt :( Laddar ner konserter och lyssnar dagligen, kommer inte bli besviken någonstans då 2010 var ett jäkligt bra år!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag visste att Bob Dylan var en stor legend inom musiken. Men att han låter så här jävla knas live kunde jag inte ana mig. Men men, smaken är ju trots allt som baken.

 

blev något knas med att bifoga så jag får la länka för den som är intresserad. Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag visste att Bob Dylan var en stor legend inom musiken. Men att han låter så här jävla knas live kunde jag inte ana mig. Men men, smaken är ju trots allt som baken.

 

blev något knas med att bifoga så jag får la länka för den som är intresserad.

1995 var ett galet år! :D Dock kan jag tycka att han låter väldigt annorlunda nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

jobbar med siestafestivalen så kommer gå på den. inget dunderfett bandsläpp än, men några småintressanta iaf. annars ingen planerad

 

meshuggah är ganska fett iofs

Ska du på siesta måste du se björnstammen om du kan ;o

 

Själv så har jag bokat/köpt biljett till Emmabodafestivalen

Ska även vara funkis på Putte i parken, förhoppningsvis får jag bra schema så att jag kan se på Svenska Björnstammen ((((:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg dem på valborg i lund förra året, tyckte inte det var så fett. var iofs dundernitad men då brukar ju allt vara mkt bättre i vilket fall.

Sant, har ingen aning om vad du lyssnar på för musik men ja, om man tycker om dem så är dem asnajs live. (:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...