Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Var hittar man roliga ikoner till sitt skrivbord på datorn ? Tillagt : Kanske skulle flyttas till PC foumet ? Redigerat 16 Maj 2004 av PePsodenT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Letar också efter sånt men har ej hittat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Var hittar man roliga ikoner till sitt skrivbord på datorn ? Tillagt : Kanske skulle flyttas till PC foumet ? Menar du ikoner som tex mina dokument? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag vet var man kan få naruto ikoner men hur sätter man in de i datan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag vet var man kan få naruto ikoner men hur sätter man in de i datan ? du ska klicka på bilden och sen klicka på "ha som skrivbordsunderlägg"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (Silver Star @ 16/05-2004 11:57:56) Jag vet var man kan få naruto ikoner men hur sätter man in de i datan ? du ska klicka på bilden och sen klicka på "ha som skrivbordsunderlägg"! Han menar ikoner inte skrivbordsunderlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (orson @ 16/05-2004 11:58:45) (Silver Star @ 16/05-2004 11:57:56) Jag vet var man kan få naruto ikoner men hur sätter man in de i datan ? du ska klicka på bilden och sen klicka på "ha som skrivbordsunderlägg"! Han menar ikoner inte skrivbordsunderlägg ok! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag vet var man kan få naruto ikoner men hur sätter man in de i datan ? Du höger klickar på den gamla ikonen och tar "ändra ikon" sen tar du 'bläddra..' och hittar din nya ikon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (PePsodenT @ 16/05-2004 13:52:43) Jag vet var man kan få naruto ikoner men hur sätter man in de i datan ? Du höger klickar på den gamla ikonen och tar "ändra ikon" sen tar du 'bläddra..' och hittar din nya ikon ! var kan man hitta såna ikoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Det var på andra naruto sidan .. inte www.narutofan.com . just det ! NarutoGuide.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (PePsodenT @ 16/05-2004 13:52:43) Jag vet var man kan få naruto ikoner men hur sätter man in de i datan ? Du höger klickar på den gamla ikonen och tar "ändra ikon" sen tar du 'bläddra..' och hittar din nya ikon ! Hittar inget som heter ändra ikoner =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Högerklicka på den filen du vill ändra ikon på! Tryck på Anpassa och Ändra Ikon. Där bläddrar du efter ikonen och så är det klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.