Hoppa till innehåll

Ska Få En Dator


Dellonen
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Enda grafikkortet som är i klass med gtx 590 är Radeon HD 6990. 6990 är lite bättre, men det får du aldrig in i din budget. Om du kollar på 6990 kostar det kring 6000kr, 590 kostar lite mer om jag inte minns fel.

 

Men ett 6970 maxar lätt Crysis 2. Däremot skulle jag råda dig till att köpa 6950 2GB som är ett riktigt prisvärt kort. Du kan också lätt flasha det till ett 6970.

Oj jag menade att han hade ett GTX 570, jag har läst så mycket om 590 så namnet har klistrat sig fast. :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag blivet mer insatt i AMD/ATI kort och jag ber om ursäkt att jag var lite arrogant när ni försökte ge mig råd.

 

Jag kommer få mitt barnbidrag den 20:e och då ska datorn verkligen beställas den här gången.

 

http://www.inet.se/kundvagn/visa/342070/2011-04-03 Ska jag satsa på den? Moderkortet har ju otroligt bra uppgraderings möjligheter och grafikkortet är 6950 som ni sa var mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...