Jolt Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Snälla lilla Raptomex! Coca Cola är inte bara "en dricka", det råkar vara en av världens bäst säljande och mest populära drycker i världen! En dryck vars recept är värt åtskilliga tusentals miljarder, om det ens räcker; med tanke på hur populärt det är och hur känt det har blivit sen 1800-talet. :rolleyes: Asså vadå, kommer det komma nya coladrycker som smakar som Coca Cola nu då eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 (redigerat) Snälla lilla Raptomex! Coca Cola är inte bara "en dricka", det råkar vara en av världens bäst säljande och mest populära drycker i världen! En dryck vars recept är värt åtskilliga tusentals miljarder, om det ens räcker; med tanke på hur populärt det är och hur känt det har blivit sen 1800-talet.Inte ens företaget Coca Cola är värt åtskilliga tusentals miljarder, nej inte ens ett tusen miljarder SEK. Inte ens i närheten. Så nu tycker jag att du tar ett par djupa andetag och inte överdriver så mycket nästa gång. Redigerat 17 Februari 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 17 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Så nu tycker jag att du tar ett par djupa andetag och inte överdriver så mycket nästa gång.Jag måste erkänna att det kanske var aningen överdrivet, men du förstår vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Ärligt talat bryr jag mig inte ett piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Snälla lilla Raptomex! Coca Cola är inte bara "en dricka", det råkar vara en av världens bäst säljande och mest populära drycker i världen! En dryck vars recept är värt åtskilliga tusentals miljarder, om det ens räcker; med tanke på hur populärt det är och hur känt det har blivit sen 1800-talet.Kallas marknadsföring, receptet är knappast så jävla hemligt eftersom forskare idag kan ganska enkelt se vad drycker och mat består av i minsta detalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 17 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Kallas marknadsföring, receptet är knappast så jävla hemligt eftersom forskare idag kan ganska enkelt se vad drycker och mat består av i minsta detalj.Säker på det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Ärligt talat bryr jag mig inte ett piss.Antagligen bidrar du till diskussionen eller så håller du käft om du ändå inte bryr dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Säker på det? :PVad hindrar dem? Kan man skicka robotar till Mars så kan man väl ta reda på vad Coca Cola innehåller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 JIPPI dags att lägga tid och pengar på en massa ingredienser, kolvar och kastruller och göra min egen cola! Nej förresten, jag köper en färdig 33cl Cola burk för en tia istället. Effektivare. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 JIPPI dags att lägga tid och pengar på en massa ingredienser, kolvar och kastruller och göra min egen cola! Nej förresten, jag köper en färdig 33cl Cola burk för en tia istället. Effektivare. B)En tia? Där jag bor kostar det 6,50 B) Vore ganska kul att testa någon gång för att se hur det kommer smaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 En tia? Där jag bor kostar det 6,50 B) Vore ganska kul att testa någon gång för att se hur det kommer smaka.10kr är genomsnitt's priset på en 33cl Coca Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Vem fan pallar göra egen cola? Bättre att bara köpa färdig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.