Laserturk Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 På andra forum har jag sett att bredvid ett visst forum så står det hur många besökare det är i det forumet för tillfället. Skulle ni kunna lägga till en sådan funktion här? Typ om 20 personer är i dator-forumet så ska det stå typ Dator (20) eller Dator (20 besökare) Skulle inte det vara en kul idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Det finns annars längst ner på sidan om man går in i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 (redigerat) Man kan se hur många som är i en forum längst ner på forumet om man går in. EDIT:Glömde skicka så såg inte MonkeyPants inlägg. Redigerat 23 Februari 2011 av Amir23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Ser ingen anledning, man kan lika gärna klicka in sig och scrolla ner lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Tycker det räcker med att scrolla ner, om man verkligen vill veta det. Känns inte som en jättenödvändig funktion. Stör kanske mer än vad det gör nytta, i början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Finns redan en liknande funktion längst ner på forum sidan.. Men menade du hur många som var aktiva som ska stå bredvid namnet? Lättare att se isf ... Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Jag tyckte det var en bra idé. Då ser man ju hur aktivt forumet är utan att behöva klicka och veva ner sidan :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Tycker att det är en bra idé. Skulle vara en aning lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Tycker att det är en bra idé.Skulle vara en aning lättare.Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Helt onödigt i min mening, varför skulle jag sitta och kolla på vad alla andra gör som värsta stalkern? Eller försöka härma dom? Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 1 användare läser det här ämnet (0 gäster och 0 anonyma användare) 1 medlemmar: ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 27 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Helt onödigt i min mening, varför skulle jag sitta och kolla på vad alla andra gör som värsta stalkern? Eller försöka härma dom? Jag fattar inte.Men du förstår ju inte vad jag menar, din apa! Försök förstå utan att spela Allan hela jävla tiden. Det är inte VAD andra gör som jag ville få fram, det är hur många som läser i det forumet. T.ex. bredvid namnet Dator i datorforumet så ska det alltså stå (20) om det är 20 som är där inne. Men visst, är ni fientliga mot främmande förslag, så är ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.