Hoppa till innehåll

Råkade Modda Gamerscore


TuggaBananWTF
 Dela

Rekommendera inlägg

Okej.. jag vet inte vilket forum det ska vara i men jag har ett par frågor!

 

1-Hur stor är chansen att bli reset/bannad?

2-jag skulle ändra min bio i Le fluffie och fick 490G som jag inte ville ha!

 

 

jag är rädd för att bli bannad och reset'ad.

SNABB OCH BRA HJÄLP FÅR MINA FM!!!!!!!!!!!

 

PS: Läs nedan ståede inlägg innan du postar så jag slipper skriva samma sak igen!

Redigerat av FlyawayChief
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kunde du få det? Hur kan du få 29st achievements för att trycka "fel" knapp?

Det måste vara någon bugg eller liknande, så det räknas inte som modding och du kan inte bli resetad eller bannad för det.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kunde du få det?

Det måste vara någon bugg eller liknande, så det räknas inte som modding och du kan inte bli resetad eller bannad för det.

men om det blev mod då? hur står chans att bli bannad?

 

så här gjorde jag när jag skulle ändra min bio.

1. Jag förde över min profil på USB minne.

2. öppnade profilen i Le fluffie (mod/editor program).

3. Ändra min bio och klickade Enter och oturligt nog så var 'unlock all achivment' knappen markerad och fick de sista 29 achivmenten på halo 3.

 

off topic: fortfarande rädd!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Varför behöver du ens använda ett modding-program för att ändra din bio?

 

2. Banning/resetting som en följd av gamerscore-modding sker sällan (läs: aldrig) för så små

summor. Det gäller mest för de som överdriver och skaffar sig typ 500k eller någon liknande

vansinnig summa.

 

3. Snälla, var en man och sluta modda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan aldrig bli bannad för att modda gamescore, fast du kan bli resetad oavsett hur stor summa det gäller om de kommer på dig vilket de kan göra om de kollar alla achievements då ser de att du saknar ett speciellt package (att de blir som att du låst upp dom från ingenstans kan man säga) på de du moddade och kommer då nolla dig, fast tror inte det kommer hända då det här var en så pass liten summa.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Varför behöver du ens använda ett modding-program för att ändra din bio?

 

2. Banning/resetting som en följd av gamerscore-modding sker sällan (läs: aldrig) för så små

summor. Det gäller mest för de som överdriver och skaffar sig typ 500k eller någon liknande

vansinnig summa.

 

3. Snälla, var en man och sluta modda.

jag tänkte inte modda!

 

jag har ett barn account vilket gör att jag inte få en bio men min kompis ändra sin bio i Le fluffie och det funkade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

No offence men... hur kan mna RÅKA modda Gamerscore....

 

Jag menar... man ser skillnad på BIOGRAFI och GAMERSCORE... det är inte precis nummer/Achievements/koder du ändar för att ändra bio :rolleyes:

 

Om du moddade det så att andra inte kan se... (icke online modd) så går det att radera ditt konto (ta det lungt) och recovera det genom "Recover Gamertag" när du loggar in.

 

Notera att du behöver din epostadress (den kontot är länkad till) och lösenord till eposten.

 

 

 

EDIT: Du kommer inte bli resettad helt enkelt för bara Halo3. tro mig. NOTHING TO BE SCARED ABOUT... nuff said.

Redigerat av QuinnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...