CharlesIngvar Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 (redigerat) Betong är hårt, väldigt hårt. Nästa person ska skriva om spotify.Spotify är ett svenskt företag med en online-musiktjänst för att lyssna till strömmad musik över Internet. Så Nästa person ska skriva om Bengt Sändh Redigerat 18 Mars 2011 av BanditRock2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Jag vet inte vem Bengt är. Nästa person ska skriva om potatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Jag rucker inte om pouauisö. Alls. (tycker, potatis) Nästa ska skriva om tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Jag rucker inte om pouauisö. Alls.(tycker, potatis) Nästa ska skriva om tyska. tyska är ett språk. Nästa person ska skriva om Somthing in your mouth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Det ör fekstavat Nästa person ska skriva om hur cool man blir när man fuskar i denna lek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 (redigerat) Det ör fekstavat Nästa person ska skriva om hur cool man blir när man fuskar i denna lekMan bli 100% Cool Nästa person ska skriva om sig själv Redigerat 19 Mars 2011 av BanditRock2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Jag är sjutton år och jag är en kille. (trodde jag skrev helt fel :o ) Nästa person ska skriva om matematik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Jag är sjutton år och jag är en kille. (trodde jag skrev helt fel :o )Nästa person ska skriva om matematik.Matematik är ett Ämne. Nästa Person ska skriva om Spatsiba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Vet inte vad det är Nästa Person ska skriva om Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 "Fuska var bättre förr då det var fler aktivare medlemmar." Inget stavfel där inte, jag vet exakt var tangenterna sitter på tangentbordet. Nästa person ska skriva om skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 (redigerat) fuska.se äter fett. fei är en as bra soda. jag är assa dålig på att skriva utan att kolla, nästa ska skriva om assasin creed. (fast på nåt konstigt sätt är jag bättre på att skriva med ögonen öpnna utan att kolla på tangentbordet :P :huh: woody du la utt ditt innläg precis när jag gjorde det :D Redigerat 19 Mars 2011 av joakim10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Assasins Byeed är eyy spel där ,am är em syemcppö öämm,ärdare- 100 fm till den som förstår dom två sista orden :P Nästa person ska skriva om köttfärsås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.