Hoppa till innehåll

Otroligt Många Avstängda?


Rekommendera inlägg

Ni fansboys kan lägga av nu.

 

Lolkfezt om du nu inte är CC så varför tar du då åt dig så förbannat?..

Jag blir ju förbannad när folk utan bevis kommer och kallar mig CC? Men som jag har sagt till woody, gå till admin och be han kolla ip-adresserna. Så kan ni hålla käften sedan.

 

ZnK: Det var roligt, för jag har inte gett dig mitt steam namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag blir ju förbannad när folk utan bevis kommer och kallar mig CC? Men som jag har sagt till woody, gå till admin och be han kolla ip-adresserna. Så kan ni hålla käften sedan.

 

ZnK: Det var roligt, för jag har inte gett dig mitt steam namn.

Admin IP bannade CrazyCake (dig) så att jämföra IP Adresserna kommer inte att ge något resultat eftersom du använder en proxy.

Redigerat av woody
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin IP bannade CrazyCake (dig) så att jämföra IP Adresserna kommer inte att ge något resultat eftersom du använder en proxy.

Jaså, det gör jag? Hade jag ingen aning om själv! Bra att du berättade det för mig.

Admin kan ju se ifall jag använder en proxy? Be han kolla upp det, för jag använder absolut ingen proxy.

Ivarjefall, nu skiter jag i denna tråd. Om någon idiot vill mig något, PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaså, det gör jag? Hade jag ingen aning om själv! Bra att du berättade det för mig.

Admin kan ju se ifall jag använder en proxy? Be han kolla upp det, för jag använder absolut ingen proxy.

Ivarjefall, nu skiter jag i denna tråd. Om någon idiot vill mig något, PM.

Har ett minne av att du skröt så bra på att du använder proxy osv, kan missta mig. Men chansen är inte stor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...