Hoppa till innehåll

Lan Tips

Unusual

Rekommendera inlägg

inte kul för den som måste ut med sin moppe i -21 med sin moppe och hämta 7 pizzor ;) (i know i did)

äta:

1 dag= chips.

2 eller fler= nudlar, pan pizza, annat

dricka: Cola, fanta, sprite, vad du nu gillar

sova: när du är trött eller om alla andra sover

Man kan ju beställa hemkörning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Sömn: Vila ut under dagen

Mat: Något långsamt, så du inte får en insulinrusch från start, det gör en mer ofokuserad i längden och kan leda till

att man blir illamående.

Dricka: Skippa höghaltiga energidrycker av koffein. Kör på Cola och drick 1 dl var 20 minut så blodsockret skjuter upp sig igen.

De mina instruktioner till någon som ska på lan första gången. Lösningen är inte att hälla i sig 6-8 energidrycker på en timme, du kommer bara må illa och vilja skjuta dig själv i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar dricka ganska ordentliga mängder cola och energidryck på lan, men har aldrig känt det ni säger. Kan vara någorlunda enskilt tro?

Om jag breder ut konsumeringen under lanet så är det ingen fara, men häller jag i mig över 6-8 styck blir det väldigt mycket toabesök, och så kan man må dåligt om man inte är van :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...