Pomegranate Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Den bästa alternativen är alltid föräldrarna och/eller lärarna för det är ju inte lätt ignorera de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Prata med lärare och skit i de taskiga och var med de snälla. Om du fortfarande inte mår bra tveka inte att BYTA SKOLA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Tell them whos the boss. Give them another punch in the face. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Prata med lärare och skit i de taskiga och var med de snälla. Om du fortfarande inte mår bra tveka inte att BYTA SKOLA.Det här är ju inte så jätte allvarligt så byta skola är kanske att överdriva och man kan inte bara fly utan att försöka att lösa saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Fråga vad fan deras problem är, berätta sedan för dom hur patetiska dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 När du säger "gäng", menar du då att ni är sådana som tror att ni är "bäst" "coolast" och sånt fast man bara är en liten feg jävel som skriker efter mamma när man petar på dem? Men såna personer ska man inte vara med utan undvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) När du säger "gäng", menar du då att ni är sådana som tror att ni är "bäst" "coolast" och sånt fast man bara är en liten feg jävel som skriker efter mamma när man petar på dem? Men såna personer ska man inte vara med utan undvika. gäng subst. ~et = oorganiserad grupp med social samhörighet och vissa allmänna aktiviteter, vanl. bestående av ungdomar- norstedts Förmodar att han bara menar en grupp kompisar. Redigerat 21 April 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Nästa gång han säger något så tar du honom i tröjan och kollar honom in i ögonen och säger: "Från och med nu får du passa dig jävligt noga". Sånt här måste man lösa själv. Du står ensam, så det är bara att ladda fullt och se hur det går. Det funkade för mig 2 av 3 gånger, så chansen ligger väl på 66%. Först kan du ju hota lärarna till att hjälpa dig, men tvivlar på att det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Nu ska jag vara seriös. Här hos mig skulle aldrig någon mobbad fråga mobbarn(a) vad deras problem är eller fighta emot. Oftast brukar mobbarna vara svaga men problemet är att de är i en gäng. Om de är en person som är ensam och mobbar är dom starkare, de hjälper inte att göra något motstånd, och mobbaren skulle aldrig heller våga. Förutom om du är starkare än dem tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 (redigerat) Mobbare tror att dem är coola när de är i gäng, men det dem är är bara några jävla fegisar som inte vågar själv. Mobbare SKA tame fan få så jävla mycket spö tills dem blöder arslet av sig, och ja, jag är seriös. Redigerat 29 April 2011 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Mobbare tror att dem är coola när de är i gäng, men det dem är är bara några jävla fegisar som inte vågar själv.Det där är ghetto ungar du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 (redigerat) min eng/so lärare mobbade mig i 5an så jag rog en mugg och slog henne i huvet hårt som f*n. mina kompisar tycte det va bra men lag ftck mycket skäll av den kärringen Redigerat 9 Maj 2011 av xeliaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.