Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

F12:or är minst lika jobbiga som P12:or. P11:or är ännu jobbigare än P12:or, de flesta P11:or använder smileys i varje mening och använder aldrig storbokstav.

Skrivet

F12:or är minst lika jobbiga som P12:or. P11:or är ännu jobbigare än P12:or, de flesta P11:or använder smileys i varje mening och använder aldrig storbokstav.

Meh D:.
Skrivet

Hej fördomsfull.

Skrivet

Hej fördomsfull.

Han är knappast fördomsfull med tanke på det han beskrev hur en stor del av världens P11-P12:or beter sig.. Det är snarare du som är naiv och/eller inte ser det. Kan va för att du är 13 själv, vad vet jag?
Skrivet

3 anklagelser, varav en innehöll "de flesta". Jag ser att många barn i tio- till fjortonårsåldern stavar hemskt och beter sig omoget ja. Jag ser även barn i samma ålder som som behärskar språket riktigt bra och beter sig tillräckligt moget för sin ålder, och att dessa kallas omogna skitungar därför att andra barn i deras ålder är det.

Det beror, enligt mig, på fördomar.

OnT:

Grattis! :D

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...