Intense Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 I'm so gonna watch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Använder inte skype. Hade dig innan på steam btw. Men tog bort dig. Men adda msn dårå. [email protected]Jaha, ja du är CrazyCake, inte ip-bannad ännu? Men varför drar du inte bara ett PM med ip och pw? Du utmanade mig, då fixar du server. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Jaha, ja du är CrazyCake, inte ip-bannad ännu? Men varför drar du inte bara ett PM med ip och pw? Du utmanade mig, då fixar du server. =)Måste ju bestämma en tid. Lägg till mig på msn bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 (redigerat) Måste ju bestämma en tid. Lägg till mig på msn bara.Så du är CrazyCrake... är inte du IP bannad? Jag ska kontakta admin och få dig bannad. :evil: Redigerat 11 April 2011 av woody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Så du är CrazyCrake... är inte du IP bannad? Jag ska kontakta admin och få dig bannad. :evil: När har jag sagt det? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 När har jag sagt det? ;)När du gav mig din MSN! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 När du gav mig din MSN! ;):) :) Ivarjefall, vill du spela så får du kontakta mig på msn. Tänker inte skriva i tråden mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 ÄR matchen slut ännu :D? Är det försent o specteta?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg