CeZ Skrivet 16 April 2011 Rapport Dela Skrivet 16 April 2011 Bara att joina ni som vill, IP'n är 95.143.195.35:28865 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Loggar in på servern, allt är griefat, loggar ut -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 (redigerat) Loggar in på servern, allt är griefat, loggar ut -.-Vilket hus är ditt då? Jag var inne hela dagen igår. Redigerat 17 April 2011 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Vilket hus är ditt då? Jag var inne hela dagen igår.Hade inget hus men allt var griefat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Hade inget hus men allt var griefat :(Drog in på servern nu för att dubbelkolla, inget är griefat så du är helt ute och cyklar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Drog in på servern nu för att dubbelkolla, inget är griefat så du är helt ute och cyklar.Jo, huset bredvid mitt hus (Det under trädet) och lava huset vid spawnen är inte så fina längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 (redigerat) Joinar gärna, Heter Vickr Redigerat 18 April 2011 av Thegamero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 In på servern! Tråkigt att lira ensam ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Jo, huset bredvid mitt hus (Det under trädet) och lava huset vid spawnen är inte så fina längreAlla sakerna i lava huset var saker från min kista, smart att ta saker från admin?Jävla nöt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Skulle vilja joina. IGN: staab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 (redigerat) Skulle vilja joina. IGN: staabDone. Sen till dem som vill joina skriv inte bara att ni vill joina, ni måste skriva era in-game namn också. Redigerat 18 April 2011 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 (redigerat) Done. Sen till dem som vill joina skriv inte bara att ni vill joina, ni måste skriva era in-game namn också. Vadå det finns väl ingen whitelist??Btw kör du bukkit? Om du inte gör det så gör det så du kan fixa lite plugins ;) Edit: SRRY! Såg inte att du skaffat whitelist :(IGN: DjLudde Redigerat 18 April 2011 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg